Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фізичні та юридичні особи. Правоздатність та дієздатність.

Розповідь учителя.

Дитина, незважаючи на вік, певним чином бере участь у правовідносинах, які з юридичної точки зору виникають у той момент, коли немовля фізично з’являється на світ, народжується. Навіть якщо народження дитини ще не зареєстровано у відповідних органах держави, вона вже має право на лікарську допомогу, на спадкування від своїх батьків тощо. Саме тому виникло поняття фізичної особи. Коли ж йдеться про магазин, школу, підприємство тощо як юридичну особу, то вони починають існування не тоді, коли фізично з’явилася будівля, де розташується певна установа, а лише після юридичної реєстрації, отримання відповідних юридичних документів.

Робота над формуванням понять.

У ході роботи над поняттями «правоздатність» та «дієздатність» звертаю увагу не лише на визначення цих понять, але й на різницю в часі виникнення правоздатності та дієздатності, на порядок визнання особи недієздатною. Вказую, що рівень дієздатності особи залежить як від віку громадянина, так і від галузі, до якої належать правовідносини; що в різних галузях повна дієздатність настає в різному віці.

Проміжне закріплення.

Проводиться у формі колективної роботи за завданнями.

1) Наведіть приклади правовідносин, у яких беруть участь юридичні та фізичні особи.

2) Визначте, у чому проявляється правоздатність та дієздатність у наведених прикладах.

Аналізую відповіді учнів, указую на припущені помилки і неточності.


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Будова атомів та хімічний зв’язок між атомами визначають будову сполук, а отже і їх фізичні та хімічні властивості.
  4. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  5. Будова, склад та фізичні властивості Землі
  6. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ БАЛАНС В ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ЮРИДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ
  7. В залежності від того, хто може вимагати виконання договору,останні поділяються на договори, що укладаються на користь їх учасників, та договори на користь третьої особи.
  8. В ЮРИДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ
  9. ВИКОРИСТАННЯ СУДОВОЇ БУХГАЛТЕРІЇ В ЮРИДИЧНІЙ ПРАКТИЦІ
  10. ВЛАСНІ ФІЗИЧНІ ПОЛЯ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ
  11. Геометричні й фізичні застосування кратних інтегралів.
  12. Геофізичні явища зумовлені обертанням Землі навколо осі




Переглядів: 751

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття «правовідносини», їх структура. | Система права.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.