Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання.

Проаналізуйте текст документа і визначте:

а) в яких випадках йдеться про крайню необхідність і необхідну оборону;

б) у яких ще випадках особа звільняється від відповідальності.

 

Узагальнюю відповіді учнів і з метою кращого засвоєння ними понять необхідної оборони і крайньої необхідності пропонує звернутися до таблиці [с. 40].

 

Розповідь учителя.

Підстави для звільнення передбачаються не тільки в кримінальному, але й в адміністративному, трудовому та інших галузях законодавства. Так, при необхідній обороні виключена також адміністративна, дисциплінарна, цивільно-правова відповідальність; при крайній необхідності виключена адміністративна та дисциплінарна відповідальність.

Існують й інші обставини, що виключають юридичну відповідальність: завдання шкоди під час затримання порушника (міліціонер помітив порушника, який намагався втекти з місця крадіжки, та, не маючи можливості наздогнати злодія, вистрілив і поранив його), дії під впливом фізичного примусу, дії в умовах ризику тощо.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Дидактика як наука, її предмет та завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 577

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кримінальний кодекс України (витяг) | Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.