Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Історичні типи держави, перспективи історичного розвитку.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи; зазначаю, що виконання завдання потребує використання наявних знань з історії, літератури тощо, дозволяю користування підручником.

Завдання групам (а — г).

Визначте характерні риси:

а) рабовласницької держави;

б) феодальної держави;

в) буржуазної держави;

г) соціалістичної держави.

Представники кожної групи повідомляють підсумки своєї роботи. Фіксую на дошці пропоновані характерні риси відповідного типу держави, коригую цей перелік у процесі обговорення.

Визначаючи риси держав різних історичних типів, учні можуть, зокрема, назвати такі риси:

1) рабовласницька держава — здебільшого значна роль держави в регулюванні економічних відносин; переважаюча форма державного устрою — імперія, наявна чітко виражена в правових нормах нерівність людей (раби не є навіть суб’єктами права,, вони були його об’єктом), держава виконує волю класу рабовласників;

2) феодальна держава — виконує волю класу феодалів, закріплює панування їх над селянами шляхом закріплення та охорони феодальної власності на землю, переважаюча форма державного правління — монархія (переважно абсолютна), значний вплив релігійних норм;

3) буржуазна держава — правове закріплення рівноправність громадян, права приватної власності, проголошення особистих та політичних прав громадян, зниження впливу держави в економічній сфері, зростання різноманітності форм правління та державного устрою;

4) соціалістична держава — домінуючий вплив держави в економіці, проголошення та закріплення в законодавстві соціально-економічних прав.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВі

Завдання.

Користуючись записами на дошці, назвіть історичні типи держави та їх основні риси.

 

V. підсумки уроку

Аналізую роботу учнів в групах, указую на типові помилки; пропоную найбільш компетентному учню зробити підсумок уроку.


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  3. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  4. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  5. Безпека— це збалансований, за експертною оцінкою, стан людини, соціуму, держави, природних, антропогенних систем тощо.
  6. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60- 80-х роках XVII ст.
  7. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60-80-х роках XVII ст.
  8. Валютно-фінансова інтеграція в Європі: історичні, економічні та інституційні засади
  9. Видатки усіх бюджетів поділяються на поточні і видатки розвитку.
  10. Види органів держави, їхні ознаки та класифікація.
  11. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  12. Визначте, за часів правління яких князів Київська Русь досягла свого найвищого розвитку.




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємозалежність між рівнем соціально-економічного розвитку суспільства і державно-правовими інститутами. | VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.