Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Історичні типи держави, перспективи історичного розвитку.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у малі групи; зазначаю, що виконання завдання потребує використання наявних знань з історії, літератури тощо, дозволяю користування підручником.

Завдання групам (а — г).

Визначте характерні риси:

а) рабовласницької держави;

б) феодальної держави;

в) буржуазної держави;

г) соціалістичної держави.

Представники кожної групи повідомляють підсумки своєї роботи. Фіксую на дошці пропоновані характерні риси відповідного типу держави, коригую цей перелік у процесі обговорення.

Визначаючи риси держав різних історичних типів, учні можуть, зокрема, назвати такі риси:

1) рабовласницька держава — здебільшого значна роль держави в регулюванні економічних відносин; переважаюча форма державного устрою — імперія, наявна чітко виражена в правових нормах нерівність людей (раби не є навіть суб’єктами права,, вони були його об’єктом), держава виконує волю класу рабовласників;

2) феодальна держава — виконує волю класу феодалів, закріплює панування їх над селянами шляхом закріплення та охорони феодальної власності на землю, переважаюча форма державного правління — монархія (переважно абсолютна), значний вплив релігійних норм;

3) буржуазна держава — правове закріплення рівноправність громадян, права приватної власності, проголошення особистих та політичних прав громадян, зниження впливу держави в економічній сфері, зростання різноманітності форм правління та державного устрою;

4) соціалістична держава — домінуючий вплив держави в економіці, проголошення та закріплення в законодавстві соціально-економічних прав.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВі

Завдання.

Користуючись записами на дошці, назвіть історичні типи держави та їх основні риси.

 

V. підсумки уроку

Аналізую роботу учнів в групах, указую на типові помилки; пропоную найбільш компетентному учню зробити підсумок уроку.


Читайте також:

  1. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  2. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  3. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  4. Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
  5. Безпека— це збалансований, за експертною оцінкою, стан людини, соціуму, держави, природних, антропогенних систем тощо.
  6. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60- 80-х роках XVII ст.
  7. Боротьба за возз’єднання Української держави, за незалежність у 60-80-х роках XVII ст.
  8. Валютно-фінансова інтеграція в Європі: історичні, економічні та інституційні засади
  9. Видатки усіх бюджетів поділяються на поточні і видатки розвитку.
  10. Види органів держави, їхні ознаки та класифікація.
  11. Визначте кордони Галицько – Волинського князівства на історичній карті [Див.істор.карту].
  12. Визначте, за часів правління яких князів Київська Русь досягла свого найвищого розвитку.




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємозалежність між рівнем соціально-економічного розвитку суспільства і державно-правовими інститутами. | VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.