Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Евристична бесіда.

Чи пов’язані, на вашу думку, між собою права та обов’язки людини і як саме?

Пропоную учням обговорити це запитання в парах (по партах), а потім висловити свою аргументовану думку.

Під час обговорення пропоную навідні запитання, коригую роботу учнів, звертаю увагу на кожну відповідь, уточнюю позиції учнів, залучаю учнів до роботи, допомагаю дійти висновку, що права та обов’язки невід’ємні одне від одного, використання прав не може зачіпати, порушувати права інших.

Звертаю увагу учнів на взаємність прав та обов’язків держави та громадянина — якщо громадянин має певне право, то держава зобов’язана його забезпечити.

 

Обмеження прав людини.

Аналітична гра «Займи позицію».

Чи можливе, на вашу думку, обмеження прав людини з боку держави?

Учень займає місце біля стін класу залежно від своєї відповіді: так, можливе; ні, ні в якому разі; можливе за певних умов. Пропоную кожному аргументувати свою думку, а тим,, хто зайняв проміжну позицію, — конкретизувати умови, за яких вони вважають можливим обмеження прав людини. Узагальнюючи відповіді учнів, порівнюю обрану учнями позицію з нормами з цього приводу, які містяться у Конституції України.

Робота з документом.

Ознайомтеся зі ст. 64 Конституції України, обґрунтуйте включення до Переліку прав, обмеження яких неможливе навіть в умовах військового чи надзвичайного стану.

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Бесіда.

1) Визначте зміст принципів єдності прав та обов’язків, рівності громадян, взаємності обов’язків і прав людини та держави.

2) Назвіть права, які згідно з Конституцією України не можуть бути обмеженими ні в якому разі.

V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Роблю висновок щодо важливості й необхідності забезпечення рівності громадян, указую на тісний зв’язок між правами і обов’язками людини та громадянина, наголошую на тому, що кожен має пам’ятати не лише про свої права, але й виконувати свої обов’язки.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ 13].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа.

Зразок відповіді.

Завдання 6.

Прикладом взаємних прав і обов’язків громадянина і держави є взаємність обов’язку учнів отримати повну загальну середню освіту, їх права на освіту та обов’язку держави забезпечити можливість отримання безкоштовної середньої освіти.

 



Читайте також:

  1. Бесіда.
  2. Бесіда.
  3. Бесіда.
  4. Бесіда.
  5. Бесіда.
  6. Бесіда.
  7. Бесіда.
  8. Бесіда.
  9. Бесіда.
  10. Бесіда.
  11. Бесіда.
  12. Бесіда.




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фронтальне опитування. | УРОК № 15

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.