МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Формування понять.Пропонує учням самостійно надати визначення приватизації. Заслухавши відповіді, вношу до них корективи або доповнення. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Практикум. – Згадайте форми власності в Україні, визначте, про яку форму власності йдеться в прикладах. 1) Будинок Верховної Ради України. (Загальнодержавна власність.) 2) Парти, столи та стільці школи. (Залежно від статусу школи — комунальна чи приватна.) 3) Підприємство (наводжу приклад підприємства колективної власності — сільськогосподарського підприємства (КСП), акціонерного товариства тощо). (Колективна власність.) 4) Спортивний інвентар дитячої організації. (Колективна власність.) 5) Підручник. (Якщо він із шкільної бібліотеки — форма власності відповідає формі власності школи, якщо особистий — власність приватна.) 6) Шкільна форма. (Приватна власність.) V. підсумки уроку Підбиваючи підсумки, відзначаю важливість соціально-економічних прав для людини, а також фундаментальний характер права на власність, яке є необхідним для розвитку економіки. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1) Опрацювати текст підручника [§ ________]. 2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаного параграфа. УРОК № 18 Тема.Право на освіту. Мета:ознайомити учнів з гарантіями права на освіту, системою освіти в Україні, формувати розуміння потреби в неперервній освіті та самоосвіті; виховувати повагу до навчання; формувати бажання учнів брати участь в громадському самоврядуванні закладів освіти. Основні поняття:громадське самоврядування в освіті. Тип уроку:комбінований.
Структура уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів III. Вивчення нового матеріалу 1. Сутність і гарантії права на освіту. Обов’язок отримання повної загальної середньої освіти. 2. Система освіти в Україні. 3. Права та обов’язки учнів. Самоврядування навчальних закладів. IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів V. Підсумки уроку VI. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ Фронтальне опитування – Як ви розумієте соціальні та економічні права громадян? Індивідуальне завдання(Виконується біля дошки.) – Відтворіть схему «Форми власності». Практикум. – Визначте форми власності у наведених прикладах різних видів майна: книга зі шкільної бібліотеки; шкільна сумка учня; автобус автопідприємства; будинок Кабінету Міністрів України; вантажне судно акціонерного товариства «Укррічфлот» тощо. ІІІ. вивчення нового матеріалу Сутність і гарантії права на освіту. Обов’язок отримання повної загальної середньої освіти. Читайте також:
|
||||||||
|