Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання.

Заповніть таблицю «Правочини», використовуючи картки-підказки.

Креслю на дошці таблицю і заповнюю перший стовпчик. Назви видів правочинів, які потрібно занести до другого стовпчика таблиці, надаються учням на окремих картках. Стовпчик «Формі угоди» учні заповнюють самостійно відповідними умовними позначками: «У» — усна, «П» — письмова проста, «Н» — письмова нотаріальна.

 

Зразок таблиці.

ПРАВОЧИНИ

 

Ситуація Вид правочину Форма угоди, якої необхідно дотримуватися
Родичі подарували молодим на весілля автомобіль Дарування Письмова
Пасажир здав речі до вокзальної камери схову Зберігання Достатньо усної
Школярка позичила у сусідки по парті одну гривню Позики Достатньо усної
Покупець вибрав товар в магазині самообслуговування та оплачує його в касі Купівлі—продажу Достатньо усної
Хлопець позичив 500 гривень у свого товариша Позики Письмова проста
Школяр домовився з товаришем про обмін свого велосипеда на музичний центр Міни (звертаю увагу учнів, що слід з'ясувати вік учасників правочину, щоб встановити його правомірність) Письмова проста

Бесіда.

1) Які існують форми власності?

2) Дайте визначення понять: «юридична особа», «правочин», «діє здатність», « правоздатність».

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Поняття та порядок спадкування.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджальне завдання.
  7. Випереджаюче завдання.
  8. Відповідь на практичне завдання.
  9. Встановлення нормованого завдання.
  10. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  11. Дидактика як наука, її предмет та завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 389

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя. | Розповідь учителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.