Предметна область, як уже було скозано — це означена будь-якими ознаками сукупність об’єктів (усі елементи знання про процес, проблему, організацію, систему та їн.)
Технічне забезпечення АРМ повинно гарантувати високу надійність технічних засобів, організацію зручних для користувача режимів роботи (автономний, з розподіленою БД, інформаційний, з технікою верхніх рівнів).
Автоматизоване робоче місце (АРМ) спеціаліста – це інструмент раціоналізації і інтенсифікації управлінської діяльності.
Професійні АРМ являються головним інструментом спілкування людини з інформаційними системами, які виконують роль автономних робочих місць, інтелектуальних терміналів великих ЕОМ, робочих станцій в локальних мережах. АРМ мають відкриту архітектуру і легко адаптуються.
АРМ мають проблемно-професійну орієнтацію на конкретну предметну область і являють собою засіб спілкування спеціаліста з автоматизованими інформаційними системами.
Якщо в якості критерію взяти організаційну структуру управління, то можна умовно виділити АРМ керівника, АРМ управлінського працівника середнього і оперативного рівнів. У відповідності з принципами вибіркового розподілення інформації ці особи мають потребу в абсолютно різній інформаційній підтримці.
Створення АРМ забезпечує:
— простоту, зручність і дружнє ставлення по відношенню до користувача;
— простоту адаптації до конкретних функцій користувача;
— компактність розміщення і невисокі вимоги до умов експлуатації;
— високу надійність і живучість;
— порівняно просту організацію технічного обслуговування.
Ефективним режимом роботи АРМ являється його функціонування в рамках локальної обчислювальної мережі
Інформаційне забезпечення АРМ орієнтується на конкретну, звичну для користувача, предметну область.
Слід запам'ятати
Автоматизована інформаційна технологія (АІТ)- системно організована для рішення задач управління сукупність методів і засобів реалізації операцій збору, реєстрації, передачі, накопичення, пошуку, обробки і захисту інформації на базі застосування розвитого програмного забезпечення, використовуючи засобів обчислювальної техніки і зв’язку, а також засобів, за допомогою яких інформація пропонується клієнтам.