МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЕЛЕКТРИЧНІ СИГНАЛИ. СПЕКТРАЛЬНЕ ПРЕДСТАВЛЕННЯ СИГНАЛІВСигнали, як і повідомлення, бувають безперервними (аналоговими) і дискретними. Останні характеризуються тим, що в дискретні моменти часу приймають конкретні (кінцеве число) дозволені значення (рівні, частоти, фази і т.д.). Розглянемо приклад дії того, що говорить на слухача. В даному випадку дія має вид звукових хвиль, що діють на мембрану вуха слухача. Звукові хвилі переносять деяку енергію, частина якої перетвориться в енергію коливання мембрани. Дії викликають також прогинання мембрани, коли сильні звуки викликають больові відчуття. Таким чином, тут в наявності і енергетична, і метаболістічеськая сторони дії. Проте в даному прикладі основну роль грає інформаційна сторона дії, тобто та інформація, яку говорить повідомляє слухача через звукові хвилі. У технічних пристроях інформація передається у формі сигналів. Слово "сигнал" походить від латинського "сигнум", тобто знак. Сигнали — це знаки, про сенс яких наперед умовилися. Так, наприклад, зелений колір світлофора — це си/нал, що означає: "Шлях вільний", а червоний колір — сигнал, що означає: "Стій". Сигнал або група сигналів передають інформацію про явища і події реальної дійсності, що мають значення для тих, хто їх передає і приймає. Сигнали є форму, в яку вдягнулася передавана інформація, що зберігається або переробляється. Самі сигнали, у свою чергу, можуть перетворюватися з одного вигляду в іншій, зберігаючи інформацію, яку вони несуть. Наприклад, первинні сигнали, витікаючі від людини і звані звичайно повідомленнями, можуть перетворюватися в іншу форму, зручну для передачі по лінії зв'язку. Розглянемо як приклад структурну схему каналу зв'язку, зображену на рис. 1.13. Відправник якого-небудь повідомлення передає його в канал зв'язку. Останній складається з трьох основних частин: передавача, лінії передачі і приймача. Завдання передавача (передавального пристрої) полягає в перетворенні передаваних повідомлень в сигнали, пристосовані для проходження по лінії передачі, яка може бути або дротяною лінією, або радіолінією. Після проходження по лінії передачі сигнали сприймаються приймачем (приймальний пристрій). Що приймаються останнім сигнали відрізняються від сигналів, що посилаються передавачем в лінію. Дійсно, при проходженні по лінії передачі сигнали звичайно затухають і їх інтенсивність зменшується. Крім того, сигнали можуть при проходженні по лінії піддатися спотворенням. Нарешті, до сигналів можуть в лінії передачі домішуватися різноманітні перешкоди. Завдання приймального пристрою полягає в тому, щоб відновити по сигналу, що приймається, те повідомлення, яке передається, і видати його одержувачу. Із-за перешкод і спотворень повідомлення, що приймається одержувачем, може відрізнятися від передаваного. Якість каналу зв'язку буде тим вище, чим менше ці відхилення і чим менше вірогідність помилок при проходженні сигналів по каналу зв'язку. Рис. 1.13. Структурна схема каналу зв'язку Читайте також:
|
||||||||
|