Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Модульне програмування та збиральний підхід

Первинний термін «програма» к 70-м рокам минулого сторіччя перейшов в підпрограму, потім в модуль, як самостійні елементи, які можуть використовуватися для об’єднання, комплексування, збиранні їх у складні програмні структури. Тоді з’явилося складальне чи збиральне програмування з готових програмних елементів.

Головне нововведення в складальному програмуванні – інтерфейс (між модульний, міжмовний і технологічний) [7, 20] і бібліотека інтерфейсних функцій перетворення типів даних з одної МП до іншій та переданих даних від одного модуля до іншого засобами системи АПРОП. Перше визначення поняття інтерфейсу та мови його опису сформульовано нами в проекті цієї системи в 1976р. під керівництвом В.М.Глушкова [2]. Ідея інтерфейсу для зв'язку модулів набагато випередила у цьому напряму зарубіжні розробки. Мова MIL (Мodule Interface Language) з'явився там в 1983 р. В даний час інтерфейс зберіг свою актуальність і виступає в якості головної домінанти взаємодіючих компонентів і об'єктів в сучасних глобальних і мережних середовищах, наприклад, програмний інтерфейс API (Application programs Interface), мовний інтерфейс IDL (Interface Definition Language), науковий інтерфейс SIDL (Scientifically IDL) для зв'язку наукових артефактів та ін.

 


Читайте також:

  1. III етап. Системний підхід
  2. IV етап. Ситуаційний підхід
  3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  4. Алгебраїчне та інсерційне програмування
  5. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  6. Асимптотичний підхід до порівняння оцінок
  7. Багатоаспектний підхід до прийняття управлінськихрішень
  8. Багаторівневий підхід. Протокол. Інтерфейс. Стек протоколів.
  9. Безпосереднє програмування відеопам'яті
  10. Виконання програми - реалізація мови програмування
  11. Використання пакету Maple для розв’язування задач лінійного програмування
  12. Витратний підхід




Переглядів: 648

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЧАСТИНА 2. | Інтерфейс в програмуванні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.