Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Властивості і дизайн програм

Кожен проект має певний набір властивостей. Середовище Visual Studio 2005 дозволяє змінювати ці настроювання візуально. Виділіть в дереві Solution Explorer кореневий елемент HelloWorld. Натисніть пункт меню Properties.

Закладка Application містить основну інформацію про проект.

Assembly Name — ім'я зборки.

Output Туре — тип додатка. Тут можна вибрати Windows Application,

Console Application або Class Library. За замовчуванням для Windows Forms

установлюється тип Windows Application.

Default Namespace — використовуваний за замовчуванням у проекті простір імен.

Startup Object — ім'я класу, що містить метод Main, що буде викликатися при запуску застосунку

Icon — шлях до файлу з піктограмою для застосунку.

Resource File — ім'я файлу ресурсів.

Докладніше довідатися про застосування всіх властивостей ви можете, звернувшись до Microsoft .NET Framework SDK Documentation, що входить до складу Visual Studio 2005

Крім того, необхідно знати про властивості на закладці Properties/Build (рис. 1.13).

Configuration – вибір конфігурації.

Conditional compilation symbols — певні під час компіляції проекту константи. Вони допомагають розроблювачам управляти ходом компілювання проекту.

Optimize code — включення цієї властивості в true допомагає збільшити продуктивність вашої програми в кілька разів.

Check for Arithmetic Overflow/Underflow — контролювати вихід результату за межі припустимих значень.

Allow unsafe code – дозволяє використання в проекті ключового слова unsafe.

Warning Level — визначити рівень попереджень, відображуваних при компіляції програми.

Treat Warnings As Errors — сприймати всі попередження як помилки.

Output Path — шлях, де буде сформований вихідний файл.

XML Documentation File — ім'я файлу, у який буде записуватися документація з коментарів програми. Для формування документації необхідно використовувати меню Tools/Build Comment Web Pages.

Generate Debugging Information — генерувати налагоджувальну інформацію.

Ця опція повинна бути включена при налагодженні застосунку.

Залишіть всі значення за замовчуванням.

Дизайнер форм.При створенні нового додатка на екран виводиться вікно дизайнера (рис.1.3). У цьому вікні, по суті, у графічному виді відображається код вашої програми.

Дизайнер призначений для зручного й інтуїтивного створення користувальницького інтерфейсу програми. До основних елементів дизайнера форм належать:

• Properties Window (пункт меню View /Properties Window);

• Layout Toolbar (пункт меню View/Toolbars/Layout);

• Toolbox (пункт меню View/Toolbox).

У вікні дизайнера форм відображається тільки графічне подання візуальних компонентів форми. Всі дані вашої програми зберігаються кодом програми мовою С#. Для того щоб подивитися код створеної нами форми, виберіть у контекстному меню елемента Form1.cs вікна Solution Explorer пункт View Code. Відкриється файл Form1.cs. Це і є частина програми, представленої синтаксисом мови С# і відповідальна за дизайн форми. Те ж саме можна написати в текстовому файлі,використовуючи, наприклад, редактор Notepad. Проект, створений Visual Studio 2005, складається із трьох файлів:

1) Program. cs – містить клас із визначенням точки входу в програму.

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Windows.Forms;

namespace HelloWorld

{ static class Program

{ /// <summary>

/// The main entry point for the application.

/// </summary>

[STAThread]

static void Main()

{ Application.EnableVisualStyles();

Application.SetCompatibleTextRenderingDefault(false);

Application.Run(new MainForm());

}

}

}

Докладніше розглянемо деякі блоки представленого вище коду.

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.Windows.Forms;

Цей код визначає, які простори імен будуть використовуватися в данному файлі. Кожен представлений рядок складається із двох частин – ключового слова using й обумовленого простору імен. Далі треба оголосити власний простір імен.

namespace HelloWorldТут оголошений власний простір імен за назвою «HelloWorld». Клас Program

реалізує метод Main.

static void Main()

{

Application.Run(new MainForm());

}

Функція Main задає точку входу програми, те місце, звідки почнеться виконання описаних вами методів. Усередині основної функції Main() запускається на виконання форма, визначена в класі MainForm.

2) У файлі Form1.cs представлена реалізація класу MainForm. Цей класс оголошується в тім же просторі імен HelloWorld, що й клас Program, що реалізує метод Main. Тепер, якщо хтось буде використовувати створені нами в цьому просторі імен елементи, йому доведеться використовувати повне ім'я об'єкта:

HelloWorld.MainForm.

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.ComponentModel;

using System.Data;

using System.Drawing;

using System.Text;

using System.Windows.Forms;

namespace HelloWorld

{ public partial class MainForm : Form

{

public MainForm()

{

InitializeComponent();

}

}}

3) Продовження класу MainForm находиться у файлі Form1.Designer.cs. Саме в цьому файлі є функція InitializeComponent() з визначенням елементів форми.

namespace HelloWorld

{ partial class MainForm

{ private System.ComponentModel.IContainer components = null;

protected override void Dispose(bool disposing)

{ if (disposing && (components != null))

{

components.Dispose();

}

base.Dispose(disposing);

}

#region Windows Form Designer generated code

private void InitializeComponent()

{

this.SuspendLayout();

//

// MainForm

this.AutoScaleDimensions = new System.Drawing.Size(6F, 13F);

this.AutoScaleMode =

System.Windows.Forms.AutoScaleMode.Font;

this.ClientSize = new System.Drawing.Size(292, 266);

this.Name = "MainForm";

this.Text = "Form1";

this.ResumeLayout(false);

}

#endregion

}

}


Читайте також:

  1. Cisco Packet Tracer - Знайомство з програмою. Інтерфейс
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. II. Із програм для 11 класу
  5. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  6. II.1 Програмне забезпечення
  7. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  8. III. Навчально-програмний етап.
  9. III. Програма
  10. III. Програма
  11. WEB ПРОГРАММИРОВАНИЕ
  12. А) Товар і його властивості.




Переглядів: 607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення нової програми. | Компіляція програм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.