Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Становлення інженерії тестування

Впродовж розвитку та становлення програмної інженерії як науково-практичної дисципліни розуміння цілей і задач тестування змінювалося. В роботі [22] сформульовані такі "історичні" періоди, що відбивають ретроспективу розуміння цілей тестування та його значення в забезпеченні якості ПС:

1) період до 1956 року – орієнтування на відлагодження;

2) період з 1957 до 1978 рр. – орієнтування на встановлення відповідності ПС початковим вимогам;

3) період з 1979 до 1982 рр. – орієнтування на виявлення дефектів, які залишилися після реалізації;

4) період з 1983 до 1987 рр. – орієнтування на аналіз, перевірку і тестування з метою оцінювання якості ПС на всіх стадіях розроблення;

5) період з 1988 до 1995 рр. – інтегрування дій з перевірки та тестування в ЖЦ розроблення ПЗ з метою попередження внесення дефектів на всіх стадіях розроблення (охоплюючи всі дії з верифікації, валідації та тестування).

Період з 1995 року характеризується становленням процесо-орієнтованого підходу в програмній інженерії та розділенням процесів тестування, верифікації та валідації.

В ISO/IEC 12207–96 динамічне тестування віднесено до основних процесів, але представлене не одним, а двома процесами: “Тестування ПЗ” та “Системне тестування”. Ряд дій з тестування розподілені по процесах розроблення, зокрема, планування тестування розподілене по процесах: «Проектування архітектури системи», «Аналіз вимог до ПЗ», «Проектування ПЗ». Автономне і інтеграційне тестування ПЗ виконуються в рамках процесів «Побудова ПЗ» і «Інтеграція ПЗ», оскільки нерозривно з ними зв'язані. “Приймальне тестування” (“Приймальні випробування”) віднесено до процесів “Постачання–замовляння”.

Тобто, відбулася інтеграція тестування з процесами розроблення, і сьогодні тестування повинне розглядатися як діяльність, виконувана протягом всього процесу розроблення. Планування тестування повинне починатися на стадії аналізу вимог, а плани і процедури тестування повинні систематично і постійно уточнюватися разом з розвитком проекту розроблення системи. Розподіл дій з тестування по окремих процесах прийнято зображати у вигляді V–подібної моделі, яка відображає процеси декомпозиції та інтеграції ПС та відповідні рівні і дії з динамічного тестування (рис. 4.1).

Рис. 4.1. V–подібна модель ЖЦ з “вбудованими” задачами тестування

 

Але такий розподіл дій з тестування по різних процесах не дозволяє визначити ролі учасників процесу тестування на всіх стадіях розроблення ПС, розрахувати вартість підготовки і проведення тестування на всіх рівнях. Для ефективного виконання задач тестування, виконуваних на різних стадіях розроблення необхідне їх об’єднання в єдиний процес тестування.

З 1999 року в Україні діє ДСТУ 3918–99 (гармонізований з ISO/IEC 12207–95). Але він практично не використовується розробниками, і стан вітчизняної інженерії тестування фактично відповідає історичним періодам 2–3, визначеним вище.

Виділення дій з тестування, розподілених по різних процесах ЖЦ, в єдиний базовий процес дозволить завчасно створити середовище і визначити ресурси тестування, встановити об'єми і терміни тестування в рамках плану проекту ПС.

Напрями інженерія тестування :

- дослідження та розроблення методів тестування та критеріїв адекватності тестування (відповідно до методів);

- визначення метрик тестування та критеріїв його завершення;

- створення програмних інструментів тестування;

- формування моделей оцінювання процесу тестування.

Стислий огляд та аналіз методів тестування дано нижче.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  3. Автоматизоване тестування
  4. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  5. Валютний курс. Режими встановлення валютних курсів
  6. Види земель населених пунктів, їх межі. Встановлення та зміни меж населених пунктів.
  7. Види цін та порядок їх встановлення.
  8. Визначення та етапи становлення інвестиційного проекту.
  9. Використання методу Дельфі для встановлення рейтингової оцінки
  10. Виникнення і становлення Давньоруської держави 1 страница
  11. Виникнення і становлення Давньоруської держави 10 страница
  12. Виникнення і становлення Давньоруської держави 11 страница




Переглядів: 789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття інженерії тестування | Методи тестування. Метрики і критерії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.