МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Модуль П. Психалот-педшюгрша характеристика допей з порушеннями психофізичного• розумова відсталість; • органічна деменція різного походження; • виразні порушення слуху, зору, опорно-рухового апарату; • психопатія і психопатоподібні стани різного характеру; • різні нервово-психічні розлади, що не зумовлюють порушень • педагогічна занедбаність, що не зумовлена порушеннями піз Учні із ЗПР, які навчаються у 1-4 класах, у міру відновлення здоров'я, досягнення стабільних успіхів у навчанні переводяться у загальноосвітню школу за висновком ПМПК. Наповнюваність класів в школі інтенсивної педагогічної корекції — до 12 учнів. Тривалість уроку в школах інтенсивної педагогічної корекції: у підготовчому, 1-му класах — 35 хв., у 2-му і наступних — 45 хв. На кожному уроці після 20 хв. занять проводиться 5-ти хвилинна пауза з використанням розван-тажувально-корекційних вправ. Для дітей, яким потрібно відновлення сил, передбачається денний відпочинок. 4. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу до дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інтегрованого навчання Більшість дітей з тими чи іншими варіантами ЗПР навчаються в умовах загальноосвітньої школи, тому педагог має володіти хоча б елементарними знаннями про їхні особливості психофізичного розвитку і враховувати їх у навчанні й вихованні цієї категорії учнів. Покажемо особливості корекційної роботи у процесі навчання даної категорії дітей: • оскільки основною характерною рисою дітей з ЗПР є недо • виявити найбільш типові прогалини у знаннях з метою їх по • знаючи про недостатню активність і несміливість дітей із ЗПР лгешцвйи»^ овати їхню активність на уроках, підтримувати навіть ово підвищувати темп роботи і працездатність дитини; аючи на емоційне вікове відставання цих школярів, прийоми у процесі їхнього навчання зменшувати по-І>во, не використовуючи при цьому різких заборон, а по-«о формуючи загальноприйняті прийоми навчальної ді- ті; ршгувати мотивацію навчальної і пізнавальної діяльнос-яхом постійної підтримки і стимулювання, у випадку ідності зменшувати кількість завдань, які даються на тійне опрацювання, залучати до роботи з такими дітьми с спеціалістів школи — логопеда, психолога, спеціаліста твальної фізкультури тощо; візувати співпрацю з батьками, пояснити їм особливості річного розвитку цієї категорії школярів і показати основ-«ірямки спільної роботи батьків і школи з метою подо-1 у дітей затримки психічного розвитку. Контрольні запитання поняття затримки психічного розвитку як психо-педагогічної проблеми. > причини виникнення затримки психічного розвитку, роль вихователя дошкільних закладів у виявленні та Риіанні затримки психічного розвитку v дошкільників? Модуль И Псшхшуго-пзЭагагтна характеристики Otmcu з гюрушеннями псшххриичного 4. Охарактеризуйте різні види затримки психічного розвитку. 5. Які труднощі може помітити вчитель загальноосвітньої шко 6. Назвіть діагнози, при яких дітям рекомендують навчання у 7. У чому полягають особливості роботи вчителя загальноосвітньої 9. Якою є роль психолога у виявленні та подоланні затримки психічного розвитку у дітей? 10 Які умови виховання дитини слід створити у сім'ї, щоб не допустити затримки психічного розвитку? Тема 2.3 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ, НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОЇ СИСТЕМИ План 1. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової 2. Психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями 3. Навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухової 4. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу до Читайте також:
|
||||||||
|