Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ь Навчання і виховання дітей із ЗПР

у школах та класах інтенсивної ♦V педагогічної корекції

школа для дітей із затримкою психічного розвит-^відкрилася у 1982 році в Ленінграді, а з 1985 року система ЯШ&Я інтенсивної педагогічної корекції починає розвиватись і в

w«£ Україні існують спеціальні школи (школи-інтернати) для [із затримкою психічного розвитку І—II ступенів (спеціальні інтенсивної педагогічної корекції) (І ступінь — підготов-:, 1-4 класи; II ступінь — 5-9 класи). Направленню в ці підлягають діти 6 (7) років з уповільненим темпом пси-розвитку, але з потенційно збереженими можливостями пального розвитку. До цих шкіл зараховуються діти із клінічними характеристиками:

пса розвитку конституційного походження (гармоній-Іпсихічний і психофізичний інфантилізм);

іка розвитку соматогенного походження з явищами

соматичної астенії, соматогенної інфантилізації; імка розвитку психогенного походження у разі патологіч-розвитку особистості невротичного характеру з явищами шої загальмованості, психогенної інфантилізації.

підлягають направленню до спеціальної школи інтен-Педагогічної корекції діти з такими клінічними формами їй:



Читайте також:

  1. IV. Самовиховання.
  2. V Засоби навчання
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  6. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  7. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  8. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  11. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  12. Б) Принцип народності виховання




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Модуль П. Психалот-педшюгрша характеристика допей з порушеннями психофізичного

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.