Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ь Навчання і виховання дітей із ЗПР

у школах та класах інтенсивної ♦V педагогічної корекції

школа для дітей із затримкою психічного розвит-^відкрилася у 1982 році в Ленінграді, а з 1985 року система ЯШ&Я інтенсивної педагогічної корекції починає розвиватись і в

w«£ Україні існують спеціальні школи (школи-інтернати) для [із затримкою психічного розвитку І—II ступенів (спеціальні інтенсивної педагогічної корекції) (І ступінь — підготов-:, 1-4 класи; II ступінь — 5-9 класи). Направленню в ці підлягають діти 6 (7) років з уповільненим темпом пси-розвитку, але з потенційно збереженими можливостями пального розвитку. До цих шкіл зараховуються діти із клінічними характеристиками:

пса розвитку конституційного походження (гармоній-Іпсихічний і психофізичний інфантилізм);

іка розвитку соматогенного походження з явищами

соматичної астенії, соматогенної інфантилізації; імка розвитку психогенного походження у разі патологіч-розвитку особистості невротичного характеру з явищами шої загальмованості, психогенної інфантилізації.

підлягають направленню до спеціальної школи інтен-Педагогічної корекції діти з такими клінічними формами їй:



Читайте також:

  1. IV. Самовиховання.
  2. V Засоби навчання
  3. Адаптації та навчання
  4. Активний метод навчання
  5. Аліментні обов’язки батьків і дітей
  6. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  7. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  8. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  11. Аспекти фізичного виховання, його засоби в українській етнопедагогіиі
  12. Б) Принцип народності виховання




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Література | Модуль П. Психалот-педшюгрша характеристика допей з порушеннями психофізичного

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.