Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опитувальник: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ

(для батьків і вихователів дітей 3-4-річного віку)

Інструкція: орієнтуючись на спостереження за поведінкою дитини впродовж останніх б місяців, відмітьте, будь ласка, її прояви за кожним нижче поданим твердженням:

А «не правильно» якщо твердження зовсім не відповідає
поведінці дитини;

Б «частково правильно» якщо реакції, зазначені у
твердженні, час від часу мають місце у поведінці дитини;

В «правильно» — якщо поведінка дитини співпадає з опи­
саною у твердженні

Намагайтесь зробити відмітки за кожним твердженням, на­віть якщо Ви не зовсім впевнені у відповіді, або твердження Вам видається дивним.

Прізвище, ім'я дитини
Дата народження____

Дата заповнення опитувальника

 

  Дитина А Непра­вильно Б Част ково nfxieu лыю в IIра eiLtb НО
1. Є уважною до почуттів інших людей П а
2. Є невгамовною, надто активною, не може довго залишатись у спокійному стані D
Часто скаржиться на те, що болить голова, жи­віт, нудить   D
4. 3 готовністю ділиться з іншими дітьми гостин­цями, іграшками, олівцями тощо D D
Часто знаходиться у стані підвищеного роздра­тування, гніву D D D
Є схильною до усамітнення, часто грається на-самоті а D а
Зазвичай, с слухняною, підкоряється вимогам дорослих а
Часто виглядає занепокоєною, заклопотаною D D

Додатки

 

Намагається допомогти, якщо хтось виявляєть­ся засмученим, ображеним, хворим D а
to Постійно крутиться, йорзає а а
11. Має, принаймні, одного хорошого друга а D D
Часто б'ється з іншими дітьми або зачіпає їх а D
13. Часто почувається нещасною, пригніченою, що­миті може розплакатись D D D
Зазвичай подобається іншим дітям D
Легко відволікається, має розсіяну увагу D а D
16. У незвичних умовах стає нервовою, набридли­вою, легко втрачає впевненість а
Є доброю до менших дітей D а
Часто сперечається з дорослими D
19. Інші діти дражнять або зачіпають її D а а
20. Часто пропонує свою допомогу іншим (батькам, вихователям, дітям) D D D
21. Може зупинитись і думає, перш ніж щось зробити D а
22. Може бути злою щодо інших D
23. Має успішніші взаємини з дорослими, ніж з дітьми О а
24. Має страхи, легко лякається D а
25. Виконує завдання від початку до кінця, є уваж­ною, зосередженою П
Чи є у Вас ще якісь зауваження або проблеми?
 
 
 
 

Дайте, будь ласка, відповідь ще на декілька запитань.

Чи вважаєте Ви, загалом, що у Вашої дитини є трудно­щі в одній або декількох зазначених нижче сферах (потрібне підкреслити):


Читайте також:

  1. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  2. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
  3. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  4. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
  5. Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
  6. Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
  7. Д. Рікардо про порівняльні переваги
  8. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  9. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  10. Делегування повноважень підлеглим. Переваги та ризики, пов’язані з передачею повноважень
  11. Детермінанти конкурентної переваги
  12. Засоби маркетингових комунікацій на сучасному ринку: переваги та недоліки




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗВИТОК | Настрій, увага, поведінка, взаємини з іншими людьми?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.