Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опитувальник: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ

(для дітей 11-16 річного віку)

Інструкція: зробіть, будь ласка, за кожним нижче поданим твердженням відмітку у відповідному квадратику щодо себе:

А «не правильно» якщо твердження зовсім не відповідає
дійсності;

Б «частково правильно* якщо реакції, зазначені у
твердженні, час від часу мають місце;

В «правильно» якщо твердження відповідає Вашим уяв­
ленням про себе

Намагайтесь зробити відмітки за кожним твердженням, на­віть якщо Ви не зовсім впевнені у відповіді, або твердження Вам видається дивним.

Прізвище, ім'я______________________________________

Дата народження_________

Дата заповнення опитувальника

 

  А Не пра вгиь но Б Част­ково щхіви ЛЬНО в Пра виль-по
1. Я намагаюсь бути хорошим з іншими людьми, уважним до їхніх почуттів а П
2. Я є невгамовним, не можу довго залишатись у спокійному стані
3. У мене часто бувають головний біль, болі у живо­ті, нудота
4. Я зазвичай можу поділитись з іншими їжею, іграшками, ручками тощо D
5. Я дуже серджусь, дратуюсь, виходжу з себе D а
6. Я зазвичай один, часто граюсь, займаюсь насамоті D D
7. Я зазвичай роблю те, що мені кажуть D а
8. Я багато непокоюсь а
Я намагаюсь допомогти, якщо хтось виявляється засмученим, ображеним, хворим а

Додатки

 

Я постійно кручуся, йорзаю D
У мене t, принаймні один хороший друг а
Я часто беру участь у бійках. Я можу примусити інших робити те, що я захочу а а
Я часто почуваюся нещасним, пригніченим, що­миті можу розплакатись D
14. Я зазвичай подобаюсь своїм одноліткам D
Я легко відволікаюсь, мені важко зосередитись D а
16. Я нервуюсь у незвичних умовах, легко втрачаю впевненість D а
17. Я є добрим щодо менших дітей а а а
18. Мене часто звинувачують у брехні або обмані а D
19. Інші часто дражнять або зачіпають мене а
20. Я часто пропоную свою допомогу іншим (бать­кам, вчителям, дітям) а а
Я думаю, перш ніж щось зробити D а
Я беру чужі речі з дому, зі школи, з інших місць D а
23. Мої взаємини з дорослими є кращими, ніж з дітьми а а
У мене є страхи, я легко лякаюсь а а
25. Я виконую роботу, яку розпочав. У мене хороша увага а
Чи є у Вас ще якісь зауваження або проблеми?
 
 
 
 

Дайте, будь ласка, відповідь ще на декілька запитань.

Впродовж останнього місяця чи були у Вас труднощі в одній або декількох зазначених нижче сферах (потрібне під­креслити):


Читайте також:

  1. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  2. Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
  3. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  4. Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
  5. Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
  6. Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
  7. Д. Рікардо про порівняльні переваги
  8. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  9. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  10. Делегування повноважень підлеглим. Переваги та ризики, пов’язані з передачею повноважень
  11. Детермінанти конкурентної переваги
  12. Засоби маркетингових комунікацій на сучасному ринку: переваги та недоліки




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.