Опитувальник: ПЕРЕВАГИ ТА ТРУДНОЩІ
(для дітей 11-16 річного віку)
Інструкція: зробіть, будь ласка, за кожним нижче поданим твердженням відмітку у відповідному квадратику щодо себе:
• А «не правильно» — якщо твердження зовсім не відповідає дійсності;
• Б «частково правильно* — якщо реакції, зазначені у твердженні, час від часу мають місце;
• В «правильно» — якщо твердження відповідає Вашим уяв ленням про себе
Намагайтесь зробити відмітки за кожним твердженням, навіть якщо Ви не зовсім впевнені у відповіді, або твердження Вам видається дивним.
Прізвище, ім'я______________________________________
Дата народження_________
Дата заповнення опитувальника
№
|
| А
Не пра вгиь но
| Б
Частково щхіви
ЛЬНО
| в
Пра
виль-по
| 1.
| Я намагаюсь бути хорошим з іншими людьми, уважним до їхніх почуттів
| а
| П
| □
| 2.
| Я є невгамовним, не можу довго залишатись у спокійному стані
| □
| □
| □
| 3.
| У мене часто бувають головний біль, болі у животі, нудота
| □
| □
| □
| 4.
| Я зазвичай можу поділитись з іншими їжею, іграшками, ручками тощо
| □
| D
| □
| 5.
| Я дуже серджусь, дратуюсь, виходжу з себе
| D
| □
| а
| 6.
| Я зазвичай один, часто граюсь, займаюсь насамоті
| □
| D
| D
| 7.
| Я зазвичай роблю те, що мені кажуть
| D
| □
| а
| 8.
| Я багато непокоюсь
| □
| □
| а
|
| Я намагаюсь допомогти, якщо хтось виявляється засмученим, ображеним, хворим
| □
| □
| а
|
Додатки
| Я постійно кручуся, йорзаю
| □
| □
| D
|
| У мене t, принаймні один хороший друг
| □
| □
| а
|
| Я часто беру участь у бійках. Я можу примусити інших робити те, що я захочу
| □
| а
| а
|
| Я часто почуваюся нещасним, пригніченим, щомиті можу розплакатись
| D
| □
| □
| 14.
| Я зазвичай подобаюсь своїм одноліткам
| □
| D
| □
|
| Я легко відволікаюсь, мені важко зосередитись
| D
| □
| а
| 16.
| Я нервуюсь у незвичних умовах, легко втрачаю впевненість
| D
| □
| а
| 17.
| Я є добрим щодо менших дітей
| а
| а
| а
| 18.
| Мене часто звинувачують у брехні або обмані
| □
| а
| D
| 19.
| Інші часто дражнять або зачіпають мене
| □
| а
| □
| 20.
| Я часто пропоную свою допомогу іншим (батькам, вчителям, дітям)
| а
| а
| □
|
| Я думаю, перш ніж щось зробити
| D
| □
| а
|
| Я беру чужі речі з дому, зі школи, з інших місць
| D
| а
| □
| 23.
| Мої взаємини з дорослими є кращими, ніж з дітьми
| а
| а
| □
|
| У мене є страхи, я легко лякаюсь
| а
| а
| □
| 25.
| Я виконую роботу, яку розпочав. У мене хороша увага
| а
| □
| □
| Чи є у Вас ще якісь зауваження або проблеми?
|
|
|
|
| Дайте, будь ласка, відповідь ще на декілька запитань.
• Впродовж останнього місяця чи були у Вас труднощі в одній або декількох зазначених нижче сферах (потрібне підкреслити):
Читайте також: - PR-відділ організації: переваги і недоліки
- Бюджетування як інструмент оперативного контролінгу, його переваги і недоліки
- В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
- Виборчі системи: суть, різновиди, переваги та недоліки.
- Види партнерств, їхні переваги та недоліки.
- Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
- Д. Рікардо про порівняльні переваги
- Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
- Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
- Делегування повноважень підлеглим. Переваги та ризики, пов’язані з передачею повноважень
- Детермінанти конкурентної переваги
- Засоби маркетингових комунікацій на сучасному ринку: переваги та недоліки
<== попередня сторінка |
| |
наступна сторінка ==> |
| | | | Переглядів: 584
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|