Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Іміджева атрибутика організації

Назва організації. Існує багато підходів до вибору назви ор­ганізації, фірми, корпорації. Наведемо деякі правила розв'язання цього важливого питання:

· Вона повинна бути милозвучною - тішити слух, легко вимовлятися.

· Вона має бути такою, що легко і надовго запам'ятовується. Потрібно уникати складних імен, абревіатур.

· За можливості, назва організації має викликати почуття дружби теплоту. Коли йдеться про назву приватної організації, звучне ім'я особи більш доречне, ніж такі назви, як «Корпорація», «Фірма». Порівняно з ними, менший опір викликає слово «Компанія».

· Вона повинна бути нестаріючою. Не варто пов'язувати назву організації з якимись поточними явищами або подіями, які на перший погляд здаються зручними. Потрібно пам'ятати про майбутній розвиток. Назва не повинна асоціюватися з будь-якою технологією, типом продукту або чимось, що може з часом застаріти або припинити існування. Наприклад, організація, яка містить у своїй назві слово «Національна», може відчути багато незручностей, якщо з часом почне працювати на міжнародному ринку.

· Назва компанії має бути всеохопною, такою, щоб не створювати обмеження, коли в майбутньому виникнуть нові можливості. Тобто якщо організація сьогодні, наприклад, займається готельним бізнесом, а через 10 років може трапитися так, що розпочне займатися міжнародним туризмом або видавничою справою, то чи не доведеться знову міняти назву, що, звісно, не бажано.

· Назва повинна бути оригінальною, неповторною, такою, що не дублює інших не лише у своїй, але й решті сфер діяльності. Це важливо не тільки з точки зору можливої плутанини та правових питань. Це може призвести до руйнівних наслідків, якщо якась інша організація з подібною назвою отримає негативне пабліситі.

· Назва організації має викликати позитивні асоціації у свідомості широкої громадськості. Вона не повинна нагадувати щось неприємне або викликати упереджене ставлення.

· Назва має бути зручною для використання у вигляді логотипа на всіх друкованих фірмових бланках і документах організації. Деякі комбінації літер буває важко розрізнити з першого погляду або на відстані. (Наприклад, поєднання літер «О» і «С» або «П» і «Н».)

· Назва повинна бути такою, щоб її можна було зареєструвати у будь-якій країні.

· Назва має швидко сприйматися, не вимагати від громадськості Додаткових розумових зусиль.

Візуальна ідентифікація організації. Це – важливий елемент іміджу, який впливає на сприймання організації громадськістю. Доказом цього є те, що саме візуальна картина, поширювана телебаченням, для більшості людей виступає джерелом, що справляє таке саме враження, як і враження, як і реальна практика життя. Отже, ідентифікація зовнішнього вигляду організації, а також того, що вона реально робить, стають для багатьох рівноцінними величинами під час її сприймання.

Велике значення для іміджу має логотип організації. Перед його створенням важливо насамперед визначитися, який саме тип є бажаним: ультрасучасна графіка; формальний і консервативний; старомодний, що наголошує на історичній спадкоємності.

Не менш важливим є питання: де саме він буде використовуватися? Наприклад, логотип організації, яка має багато відділень або філіалів, може бути багатоколірним (окремий колір для символізації кожного відділення). Якщо організація виходить на міжнародний ринок, потрібно зважити, як логотип буде сприйматися в іншій країні, представниками іншої культури. Тобто потрібно розробляти такий логотип, який би легко ідентифікувався у будь-якій країні світу. Наприклад, коли японський банк «Фуджі» (The Fuji Bank of Japan) розпочав створювати філіали в інших країнах, він замінив символи, написані японськими літерами, на новий дизайн у вигляді малюнка гори Фудзіяма та слів «Fuji Bank». Нарешті, логотип має розроблятися так, щоб його можна було легко відтворити на екрані монітора комп'ютера та інших електронних дошках. Ефективний метод графіки логотипа – включення до нього символу людини.

Приміщення організації як візуальні символи. Для України це особливо актуальне питання. Колишнє радянське бачення солідності організації було пов'язане з монументальністю будівель. Часто використовувалися приміщення, побудовані до 1917року, будинки, в яких мешкали або працювали представники панівного до більшовицької революції класу. Радянська доба була позначена своїм підходом до архітектури. Особливо помітною була тенденція до розробки типових проектів. Приміщення партійних комітетів, по­чинаючи з районного і закінчуючи обласним рівнем, були близню­ками монументальної архітектури.

Сьогодні ми є свідками нового розуміння архітектурного рішен­ня зовнішнього іміджу організацій. Поширеними стали: «європеї­зація» архітектури; перебудова старих приміщень під «євростиль», «євроремонт» усередині приміщень; розміщення новихкомпаній, у комплексі будинків; архітектурне оздоблення територій та під'їзді до головних будинків; помітне прагнення будувати офісні приміщення з порушенням історичної архітектурної атмосфери окремих частин міст.

 


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Акти з охорони праці в організації.
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  8. Аналіз сильних та слабких сторін організації
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. База управлінських рішень і закони організації.
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  12. Баланс надходження коштів організації (оперативний фінансовий план) на 20__ р.




Переглядів: 1789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
PR-реклама іміджу | Моделі тактики репутаційного менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.