Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Структура схеми СУОП підприємства

Зовнішні органи управління охороною праці
Кабінет Міністрів України Міністерства та відомства Держнаглядохоронпраці Виконавча дирекція Фонд соціального страхування від нещасних випадків Місцева держадміністрація Профспілки

 

Законодавчі та Звітна

нормативно-правові акти, документація

розпорядження та інші документи

 

Підприємство

 
 

 


Суб’єкт управління
Роботодавець Служба охорони праці Керівники структурних підрозділів та допоміжних служб Комісія з питань ОП
Об’єкт управління
Виробнича діяльність працівників Технологічні процеси Виробниче устаткування Будівлі та споруди Виробниче середовище

       
   
 
 


Заходи та засоби охорони праці
Організаційні Технічні Санітарно-гігієнічні Лікувально-профілактичні Соціально-економічні Нормативно-методичні Інформаційно-навчальні

 

Планування і фінансування ОП.

Функція планування, в основі якої лежить прогностичний аналіз, має вирішальне значення в системі управління охороною праці. Планування роботи з охорони праці поділяється на перспективне, поточне та оперативне.

Перспективне – вміщує найбільш важливі, трудомісткі і довгострокові за терміном виконання заходи з ОП, виконання вимагає сумісної роботи декількох підрозділів підприємства. Розробляються комплексні плани підприємства щодо покращення стану ОП.

Поточне – в межах календарного року через розроблення відповідних заходів у розділі „Охорона праці” в комплексному договорі.

Оперативне – здійснюється за підсумками контролю стану охорони праці в структурних підрозділах і на підприємстві в цілому.

Відповідно до ст. 21 Закону України “ про ОП” фінансування здійснюється власником. На підприємствах, галузях, на регіональному та державному рівні створюються фонди ОП.

Державні фонди ОП управління здійснює держнагляд ОП, кошти цього фонду використовуються на виконання національної програми покращення стану безпеки гігієни праці та виробничого середовища, тобто здійснюються за рахунок фондів охорони праці.

Галузеві фонди ОП управління здійснюються міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади тобто що створені за галузевим принципом та здійснюють координацію з питань ОП. Кошти цих фондів використовуються на виконання, погоджених з держнагляд ОП галузевих програм, покращення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

Регіональні фонди ОП управління здійснюються радою міністрів Автономною Республіки Крим, обласними. Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями кошти цих фондів використовуються на виконання погоджених з територіальними органами держнагляд ОП регіональних програм покращення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

Фонди підприємств ОП власники підприємств визначають порядок управління і призначають відповідальних осіб. Їх використовують на виконання комплексних заходів з охорони праці.

Державні, галузеві, регіональні фонди і фонди підприємств формуються за рахунок:

- добровільних перерахувань підприємств прибутку, що залишаються в їх розпорядженні;

- коштів підприємств, повернених за отримання раніше допомоги на встановлення і розвиток спеціалізованих виробництв, якщо це передбачено умовами угоди про їх надання;

- коштів інших фондів, громадських організацій, що надійшли в порядку надання допомоги та інших надходжень;

- кошти одержані від застосування до підприємств штрафів за порушення нормативних актів про ОП ( державних, галузевих, регіональних.)


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. VІ. Структурно-логічні схеми
  7. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  8. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  9. А) Структура економічних відносин.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автопідприємства вантажних автомобілів
  12. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття




Переглядів: 582

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спрощена структурна схема СУОП підприємства | Контроль і нагляд за станом охорони праці.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.