Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестовий контроль

1. Міжособистісна комунікація передбачає:

а) обмін інформацією, значимою для учасників спілкування;

б) передача інформації;

в) обмін знаннями;

г) розуміння карти світу іншої людини;

д) зворотний зв’язок;

е) сприйняття одним одного (партнери по спілкуванню);

ж) взаємодія партнерів.

 

2. Обробка інформації при комунікації може відбуватися на двох рівнях:

а) бачити;

б) розуміти;

в) сприймати.

 

3. Активне слухання вимагає:

а) слухати інтенсивно (те, що говориться, те, що відчувається);

б) уміння уважно мовчати;

в) втручатися своїми зауваженнями у повідомлення партнера;

г) відкрито проявляти своє уміння слухати (спонукати співбесідника розповісти більше);

д) занотовувати;

е) структурувати інформацію;

ж) зосереджуватися на основних для запам`ятовування моментах.

4. Ефективною комунікація буде тоді, коли:

а) задається багато питань;

б) існує зворотній зв’язок;

в) коли намагаються зрозуміти співбесідника;

г) коли дають можливість співбесіднику більш чітко сформулювати свої думки.

 

5. Розставте чинники, що впливають на сприйняття інформації, за значимістю:

§ вираз обличчя, міміка, погляд;

§ жести та положення тіла;

§ голос: тембр, гучність мовлення;

§ чуттєвий елемент (уміння надихати слухачів);

§ зміст, слова, професійний рівень інформації.

 

6. Які види взаємодії Е. Берн виділяв у діловому спілкуванні?

а) доповнюючі;

б) симетричні;

в) негативні;

г) позитивні.

 

7. Комунікативна компетентність передбачає:

а) власні перцептивні уміння;

б) здатність чинити опір навичкам;

в) усвідомлення ціннісних орієнтирів співбесідника.

 

8. Прихована форма трансакції спілкування відбувається:

а) на соціальному рівні;

б) на психологічному рівні;

в) на двох рівнях одночасно.

 

9. Завдяки стану „Я-Батько” людина здатна:

а) до розвитку інтуїції, творчості;

б) більшість реакцій перетворити на автоматичні;

в) переробляти інформацію та враховувати можливості ефективної взаємодії.

10. При передачі інформації необхідно спочатку:

а) максимально віддалити того, хто передає інформацію, та того, хто її приймає;

б) максимально зблизити того, хто передає інформацію, та того, хто її приймає;

в) враховувати особистісний смисл, що вкладається у повідомлення.

 

Розділ 6

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ

УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖЕРА


Читайте також:

  1. III. Контроль знань
  2. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  3. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  4. VII Контроль постачальника
  5. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  6. Антимонопольний комітет України здійснює контроль за додержанням суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності законодавства про захист економічної конкуренції.
  7. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  8. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  9. Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за від­повідний період часу.
  10. Бюджетний контроль на місцевому рівні
  11. Важливим фактором безпечної експлуатації котлів є контроль яко1
  12. Валютний контроль




Переглядів: 468

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ролі, за якими часто розподіляється група під час спілкування | Психологічний зміст функцій управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.