Тестовий контроль
1. Міжособистісна комунікація передбачає:
а) обмін інформацією, значимою для учасників спілкування;
б) передача інформації;
в) обмін знаннями;
г) розуміння карти світу іншої людини;
д) зворотний зв’язок;
е) сприйняття одним одного (партнери по спілкуванню);
ж) взаємодія партнерів.
2. Обробка інформації при комунікації може відбуватися на двох рівнях:
а) бачити;
б) розуміти;
в) сприймати.
3. Активне слухання вимагає:
а) слухати інтенсивно (те, що говориться, те, що відчувається);
б) уміння уважно мовчати;
в) втручатися своїми зауваженнями у повідомлення партнера;
г) відкрито проявляти своє уміння слухати (спонукати співбесідника розповісти більше);
д) занотовувати;
е) структурувати інформацію;
ж) зосереджуватися на основних для запам`ятовування моментах.
4. Ефективною комунікація буде тоді, коли:
а) задається багато питань;
б) існує зворотній зв’язок;
в) коли намагаються зрозуміти співбесідника;
г) коли дають можливість співбесіднику більш чітко сформулювати свої думки.
5. Розставте чинники, що впливають на сприйняття інформації, за значимістю:
§ вираз обличчя, міміка, погляд;
§ жести та положення тіла;
§ голос: тембр, гучність мовлення;
§ чуттєвий елемент (уміння надихати слухачів);
§ зміст, слова, професійний рівень інформації.
6. Які види взаємодії Е. Берн виділяв у діловому спілкуванні?
а) доповнюючі;
б) симетричні;
в) негативні;
г) позитивні.
7. Комунікативна компетентність передбачає:
а) власні перцептивні уміння;
б) здатність чинити опір навичкам;
в) усвідомлення ціннісних орієнтирів співбесідника.
8. Прихована форма трансакції спілкування відбувається:
а) на соціальному рівні;
б) на психологічному рівні;
в) на двох рівнях одночасно.
9. Завдяки стану „Я-Батько” людина здатна:
а) до розвитку інтуїції, творчості;
б) більшість реакцій перетворити на автоматичні;
в) переробляти інформацію та враховувати можливості ефективної взаємодії.
10. При передачі інформації необхідно спочатку:
а) максимально віддалити того, хто передає інформацію, та того, хто її приймає;
б) максимально зблизити того, хто передає інформацію, та того, хто її приймає;
в) враховувати особистісний смисл, що вкладається у повідомлення.
Розділ 6
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
УПРАВЛІНСЬКИХ ФУНКЦІЙ МЕНЕДЖЕРА
Читайте також: - III. Контроль знань
- III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
- POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
- VII Контроль постачальника
- Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
- Антимонопольний комітет України здійснює контроль за додержанням суб'єктами зовнішньоекономічної діяльності законодавства про захист економічної конкуренції.
- Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
- Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
- Бюджетний контроль - це порівняння показників бюджету зі звітом за відповідний період часу.
- Бюджетний контроль на місцевому рівні
- Важливим фактором безпечної експлуатації котлів є контроль яко1
- Валютний контроль
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|