Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Відповідальність митних органів України

 

За учинення митних правопорушень до відповідальності притягуються митні органи та їх посадові особи. За допущені ними порушення при проведенні митного контролю й оформленні є відображенням конституційного принципу взаємної відповідальності громадянина і держави. У діяльності цих органів не допускається заподіяння митними органами, іншим державним органам, громадянам і підприємствам збитку, приниження честі і гідності громадян і здійснення інших неправомірних дій.

Адміністративна відповідальність посадових осіб митних органів настає за учинення правопорушень, що передбачені КпАП України, Законом України „Про засади запобігання і протидії корупції” та іншими актами законодавства. Відповідно до таких осіб застосовуються попередження, штраф, та інші адміністративні стягнення.

Так при роботі із зверненнями громадян та організацій посадові особи митних органів не вправі:

- надавати незаконні переваги громадянами при вирішенні їх звернень;

- сприяти їм у позитивному для них вирішенні звершень іншими неправомірними способами (виступати як їх повірені, втручатися із використанням службового становища в діяльність колег, інших посадових осіб з метою створення перешкод для виконання ними своїх повноважень тощо).

За недотримання законодавства про звернення громадян та посадову особу митного органа замість адміністративного стягнення може бути покладено дисциплінарне. Дисциплінарна відповідальність може бути застосована за:

- неправомірну відмову в прийнятті звернення та додатків до нього;

- перевищення без достатніх підстав строку виконання звернення;

- неналежне виконання звернення, зоврема прийняття поверхового, недостатньо аргументованого рішення;

- неповідомлення скаржникові про порядок оскарження прийнятого за зверненням рішення;

- незаконне розголошення посадовою особою змісту звернення або окремих відомостей, що містяться у ньому.

Збитки, що заподіяні неправомірними діями митних органів, спеціалізованих митних установ, організацій та їх службових осіб під час виконання ними своїх службових обов’язків, відшкодовуються на загальних підставах відповідно до закону. Такими є ЦК України і Закон України «Про відшкодування шкоди, заподіяної незаконними діями органів дізнання, попереднього слідства, прокуратури і суду».

Кожна особа має право оскаржити в адміністративному або судовому порядку постанову, дії або бездіяльність митних органів, спеціалізованих митних установ, організацій та їх службових осіб, якщо вважає, що порушено її права та законні інтереси. Скарги подаються особами, як правило, від свого імені. Подавати скарги від імені та в інтересах інших осіб мають право:

1) батьки, опікуни та інші законні представники, якщо йдеться про інтереси неповнолітніх, недієздатних або обмежено дієздатних осіб;

2) довірені особи за наявності нотаріально засвідченої довіреності;

3) захисники в порядку, передбаченому законом;

4) народні депутати України та депутати місцевих рад;

5) правозахисні та інші громадські організації, якщо це передбачено їхніми статутними документами, в порядку, передбаченому законом;

6) дипломатичні та консульські представництва України в іноземних державах, якщо йдеться про інтереси громадян України, які постійно чи тимчасово проживають на території цих держав;

7) дипломатичні та консульські представництва іноземних держав в Україні, а також Консульське управління Міністерства закордонних справ України, якщо йдеться про інтереси громадян іноземних держав.

Строки подання скарги, а також порядок і строки її розгляду визначаються законом.

Порядок оскарження постанов, дій чи бездіяльності митних органів, спеціалізованих митних установ, організацій та їх службових осіб до суду встановлюється законом.

Якщо задоволення скарги на рішення, дії чи бездіяльність митних органів, спеціалізованих митних установ, організацій або їх службових осіб пов’язане з виплатою грошових сум, їх виплата у передбачених законом випадках здійснюється за рахунок Державного бюджету України органами Державного казначейства України за поданням відповідних митних органів, спеціалізованих митних установ та організацій.

У разі, якщо виплата грошових сум здійснюється на підставі рішення суду, виконавчий збір не сплачується.

Відповідно до чинного законодавства митні органи і їхні посадові особи, що допустили неправомірні дії по відношенню до громадян, підприємств і інших державних органів, несуть відповідальність відповідно до чинного МК України й інших законів України. Зокрема, працівники митних органів можуть бути притягнуті й до кримінальної відповідальності:

- у загальному порядку, коли учиняють злочини, що не пов’язані із виконанням службових обов’язків;

- за скоєння злочинів по службі, зокрема: зловживання владою, або службовим становищем ( ст. 165 КК України), перевищення влади або службових повноважень (ст. 166 КК України), халатність ( ст. 167 КК України), службовий підлог ( ст. 172 КК України), хабарництво: отримання хабаря (ст. 168 КК України), посередництво у хабарництві ( ст. 169 КК України), дача хабаря (ст. 170 КК України) дії щодо провокації хабаря ( ст. 165 КК України).

 

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. IV. Відповідальність сторін
  3. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  4. VІІІ. Філогенез органів чуття
  5. А/. Верховна Рада України.
  6. АГРАРНЕ ПРАВО УКРАЇНИ
  7. Аграрні закони України
  8. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  9. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  10. Адміністративна відповідальність
  11. Адміністративна відповідальність
  12. Адміністративна відповідальність




Переглядів: 914

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види порушень митних правил та відповідальність за такі правопорушення | Різні рівняння прямої у просторі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.