Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Суддя — носій судової влади. Гарантії незалежності суддів

Суддя та залучені для здійснення правосуддя представники народу є носіями судової влади в Україні, які реально здійсню­ють правосуддя. Судді є посадовими особами державної влади, які в конституційному порядку наділені повноваженнями здій­снювати правосуддя і виконувати свої обов'язки на професійній основі в Конституційному Суді, судах загальної юрисдикції, військових судах, господарських судах, адміністративних судах.

Статус суддів — це сукупність прав та обов'язків, закріпле­них чинним законодавством стосовно порядку обрання суддів, їх повноважень, гарантій їх діяльності та відповідальності.

Статус суддів закріплений та гарантується Конституцією України, законами України "Про статус суддів", "Про Конститу­ційний Суд України", "Про судоустрій України".

Судді у своїй діяльності є незалежними, підкоряються лише законові і нікому не підзвітні. Держава охороняє незалежність суддів і забезпечує це особливим порядком їх обрання (призна­чення), зупинення їх повноважень та звільнення з посади; харак­терною процедурою із присвоєння військових звань суддям військових судів; передбаченою виключно законом процедурою здійснення правосуддя; таємницею прийняття судового рішення і забороною її розголошення; забороною під загрозою відпові­дальності втручатися у здійснення правосуддя; встановленням відповідальності за неповагу до суду чи судді; правом на відстав­ку; недоторканністю суддів; створенням необхідних організацій­но-технічних та інформаційних умов для діяльності судів, мате­ріальним і соціальним забезпеченням суддів відповідно до їх ста­тусу; особливим порядком фінансування судів; системою органів суддівського самоврядування на відміну від загальнодержавного процесу управління (ст. І4 Закону України "Про статус суддів").


               
   
     
 
 
   
 
 

Розділ II. Суд України


Читайте також:

  1. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  2. Аналіз фінансової незалежності підприємства
  3. Апарат державного управління як система органів виконавчої влади.
  4. Аспекти незалежності аудиторської професії
  5. Аспекти незалежності аудиторської професії.
  6. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  7. В/. Кабінет Міністрів та інші органи виконавчої влади.
  8. Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
  9. Взаємовідносини Нацбанку з комерційними банками (послуги) та органами державної влади.
  10. Види влади. Специфіка політичної влади
  11. Види влади. Специфіка політичної влади
  12. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.




Переглядів: 661

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Обрання суддів та припинення їх повноважень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.