МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обчислити дюрацію кредитно-інвестиційного портфеля КІП банку, який складається із середньо- і довгострокових фінансових інструментів (обсяг портфеля - 6993 тис грн).Розв’язання Дюрацію портфеля обчислимо за допомогою таблиці. АНАЛІЗ ДЮРАЦІЇ КІП
Отже, за результатами обчислень дюрація банк портфеля становить: 22094,4 / 6993 = 3,16 р, хоча до його складу входять фін інструменти і з тривалішими строками обігу. РОЗДІЛ 8. УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ І ПАСИВАМИ БАНКУ Управління строками залучення зобов’язань та розміщення активів Приклад 8.1 Як вплине застосування збалансованого та незбалансованого за строками підходу до управління активами та зобов’язаннями на прибуток і ризик банку, якщо клієнту було надано кредит на 90 днів у сумі 100 000 грн (діючі та прогнозовані рівні відсоткових ставок наведено в табл)? відсоткові ставки за кредитами та депозитами
Розв’язання Банк має такі альтернативи фінансування кредиту: 1) залучити депозит у сумі 100 000 грн на 3 міс 2) залучити депозит у сумі 100 000 грн на 2 міс, а відтак відновити залучення коштів на 1 міс за ставкою, що складеться на ринку на той час. Якщо банківські фахівці прогнозують підвищення % ставок протягом 3 місяців, то кращі результати принесе застосування першого - збалансованого за строками підходу. Якщо прогноз зміни ставок свідчить про їх зниження, то можна скористатися незбалансованим підходом. 1. Спред банку в разі застосування першого підходу становитиме: 24 – 18=6%. % ризик, а також ризик ліквідності зведено до мінімуму. Прибуток банку дорівнює: 0,06 * 100 000 * 90 / 360 = 1500 грн 2. Використання другого підходу дозволить банку збільшити спред до 10,7% за умови, що прогноз зміни ставок виявиться правильним: В цьому разі прибуток банку зросте до: 0,107 * 100 000 * 90 / 360 = 2675 грн. За такого варіанта фінансування кредиту банк наражається на % ризик, пов’язаний з невизначеністю змін ставок, також зростає ризик ліквідності. Якщо прогноз не справдиться і ставки протягом 2 міс зростуть, банк не одержить навіть 6% спреду, а можливо, і зазнає збитків. Якщо прогнозується зростання ставок, банк може скористатися цим для максимізації спреду, видавши кредит на 3 міс, а депозит залучивши на триваліший час, напр. на 6 міс. Через 3 міс, коли ставки зростуть згідно з прогнозом і кредит буде повернуто, банк матиме змогу реінвестувати активи ще на 3 міс за вищою ставкою, що дозволить збільшити спред у розрахунку за 6 міс. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|