![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Податкова політика держави
Організація оподаткування має значний вплив на суспільне життя. Податкова політика— це діяльність держави у сферах запровадження, правового регламентування та організації справляння податків і податкових платежів до централізованих фондів грошових ресурсів держави. Формуючи державні грошові фонди за рахунок податків і податкових платежів та запроваджуючи нові види та форми оподаткування, державні структури повинні провадити таку податкову політику, яка оптимально поєднує інтереси держави і платників податків. Успішне провадження податкової політики можливе за умови наукового поєднання таких критеріїв: — фіскальної достатності; — економічної ефективності; — соціальної справедливості; — стабільності; — гнучкості. Критерій фіскальної достатності зводиться до того, що, здійснюючи податкову політику, треба забезпечити такий обсяг податкових надходжень, який є оптимально бажаним згідно з вимогами проголошеної економічної доктрини. Досліджуючи значення цього критерію, можна помітити чітку пропорційну залежність між нормою оподаткування та обсягом податкових надходжень: чим вища норма оподаткування, тим більші обсяги податкових надходжень. Залежність економічної ефективності діяльності суб'єктів господарювання від рівня оподаткування досліджується за допомогою аналізу обсягу чистого доходу (прибутку) суб'єкта господарювання. Математична функція залежності критерію економічної ефективності від рівня оподаткування має вигляд: ЧД = А2/Т, де А2 — коефіцієнт залежності чистого доходу від рівня оподаткування; Т — рівень оподаткування. Суть критерію соціальної справедливості щодо встановлення рівня оподаткування визначається за двома аспектами: — скорочення реальних доходів конкретних платників унаслідок сплати податків та податкових платежів; — повернення конкретним платникам частки номінальних доходів, перерозподілених за допомогою податків через бюджет у вигляді суспільних благ (національна безпека, правопорядок, охорона здоров'я, освіта, благоустрій та інші трансфертні платежі). Важливого значення у проведенні оптимальної податкової політики в державі надається й критерію стабільності. Жоден закон, навіть найкращий, не запрацює на повну силу, якщо постійно приймати до нього поправки та зауваження. Стабільність податкової політики передбачає незмінність правового регламентування справляння податків та зборів упродовж певного податкового періоду. За допомогою цього критерію досягається два позитивних чинники: — суб'єкти господарювання внаслідок існування стабільного законодавства, що регламентує податкові взаємовідносини з державою, спроможні правильно обрати напрями фінансової стратегії та отримати заплановані прибутки: — покращується податкова робота як платників податків, так і органів державної податкової адміністрації. Критерій гнучкості передбачає, що внаслідок певних змін у соціально-економічній сфері суспільства треба змінювати прийоми, методи та форми державного регулювання економікою, зокрема, в сфері податків. Критерій гнучкості діаметрально протилежний критерію стабільності. Критерій стабільності пов'язаний з податковою тактикою державного регулювання, що розробляється на певний проміжок часу, тоді як критерій гнучкості — з податковою стратегією. Оптимальне врахування цих критеріїв забезпечує нормальні податкові взаємовідносини платників податку та держави. Читайте також:
|
||||||||
|