МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
На вашу думку, який з цих підходів сприяє кращому вивченню ІМ, тобто найбільш результативний?Цілі навчання іноземної мови на початковому етапі Добір цілей, принципів, змісту, методів, прийомів та засобів навчанняІМзумовленийобранимпідходом навчання ІМ. В сучасній методиці розрізняють 4 підходи до вивчення ІМ: Біхевіористський- оволодіння ІМ яксформованість респонсивних реакцій на іншомовні стимули. Інтуїтивно-свідомий - оволодіння іноземною мовою на основі моделей в інтенсивному режимі з наступним усвідомленням їх значення правилоперування ними. Свідомий пізнавальний - діяльність учня спрямована передусім на засвоєння правил використання лексико-граматичних моделей, на основі яких здійснюється свідоме конструювання висловлювань. Комунікативно-діяльнісний- органічне поєднання свідомих іпідсвідомих компонентів у процесі навчання ІМ, тобто засвоєння правил відбувається одночасно з оволодінням їх комунікативно-мовленнєвою функцією, формування іншомовних мовленнєвих навичок і вмінь відбувається через і завдяки здійсненню учнем іншомовної діяльності. Комунікативно-діяльніснийпідхід передбачає оволодіння засобами Отже, саме комунікативно-діяльніснийпідхід до навчання ІМ зумовлюєдобір цілей, принципів, змісту, методів, прийомів та засобів навчання. Крім того, говорячи про систему навчання ми говоримо про систему вправ, систему уроків, тощо Кожна система має свою структуру, кожен елемент якої розглядається як підсистема. Функціонування кожної з них спрямоване на досягнення однієї мети. В нашому випадку - навчити іншомовному спілкуванню. Поняття "система навчання" передбачає наявність таких понять як «принципи навчання», які характеризують систему навчання ІМ, а також «цілінавчання», «зміст навчання», «методи, прийоми і засоби навчання», які складають їх зміст і структурну основу. Отже, цілі навчання ІМ в початкових класах визначені в Державному стандарті початкової освіти та програмі «Іноземна мова». Це очікувані результати навчальних досягнень учнів в оволодінні іноземною мовою. Необхідно чітко уявити кінцеві цілі навчання – ті результати досягнень, які треба забезпечити, і проміжні - для етапу, для класу, що дозволить вчителю формулювати конкретні задачі уроків і його окремих етапів. Навчання ІМ в початковій школі повинно забезпечити реалізацію практичних, загальноосвітніх, розвиваючих та виховних цілей. Загальноосвітні і виховні цілі реалізуються в процесі оволодіння учнем практичних навичок та вмінь. Метою вивчення іноземної мови є формування в учнів комунікативної компетентності з урахуванням комунікативних умінь, сформованих на основі мовних знань і навичок, оволодіння уміннями та навичками спілкуватися в усній і письмовій формі з урахуванням мотивів, цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки у типових сферах і ситуаціях. Практична мета - провідна. Вона передбачає практичне опанування ІМ, тобто оволодіння усіма мовними засобами для здійснення іншомовного спілкування на елементарному рівні в основних видах мовленнєвої діяльності: аудіюванні, говорінні, читанні та письмі. Освітня мета - збагачення духовного світу особистості, отримання та розширення знань про культуру країни, мова якої вивчається, а також рідної країни, відомості про будову ІМ, її систему і т.д. Освітня мета реалізується через навчальний матеріал. Виховна мета - засобами ІМ сприяє формуванню світогляду учнів, їх ціннісних орієнтацій, розвитку відчуттів, емоцій, позитивних рис характеру. Розвиваюча мета покликана розвивати інтелектуальну, емоційну і мотиваційну сфери особистості учня. Реалізується у двох напрямах: 1) розвиток індивідуально-психологічних характеристик учня, 2) розвиток спеціальних навчальних умінь. Всі 4 цілі в тій чи іншій мірі конкретизуються, але реалізуються вони всі одночасно, в комплексі. - Де визначені цілі навчання іноземної мови?яка мета навчання іноземної мови у початковій школі відповідно до нового Державного стандарту початкової освіти? - Реалізацію яких цілей повинно забезпечити вивчення іноземної мови в початкових класах? 6. Зміст навчання
Цілі навчання тісно пов’язані зі змістом навчання. Зміст відповідає на. запитання «чого навчати?» і має забезпечити досягнення головної мети навчання (навчити учнів спілкуватися ІМ в типових ситуаціях повсякденного спілкування). Мета впливає на обсяг і характер змісту навчання. Для того, щоб учень опанував вмінням усного мовлення, він повинен знати слова даної мови, вміти правильно їх вимовляти, складати з них речення, писати. Таким чином, знання в галузях фонетики, лексики, граматики та орфографії входять в поняття змісту навчання (мовна компетенція). Але лише знання мовного матеріалу не забезпечує володіння, необхідні ще й навички володіння цим матеріалом в різних видах мовленнєвої діяльності (мовленнєва компетенція). Спілкування являє собою обмін інформацією на різні теми (ситуації), отже необхідно визначити коло тем (ситуацій),на базі яких буде вестись навчання. До змісту навчання також треба включити знання, навички та вміння мовлення. Раніше зміст навчання теж визначався текстовим матеріалом підручників Сучасна методика визнає це як країнознавчий та лінгвокраїнознавчий навчальний матеріал. Країнознавча компетенція - це знання учнів про культуру країни, мова якої вивчається, а лінгвокраїнознавча компетенція передбачає володіння учнями особливостями мовленнєвої та немовленнєвої поведінки носіїв мови в ситуаціях спілкування. Отже, зміст навчання включає такі компоненти: 1) сфери спілкування, теми, ситуації; 2) мовний, мовленнєвий, країнознавчий та лінгвокраїнознавчий 3) знання, навички та вміння мовлення.
Зміст навчання іноземної мови Чи можна визначити шляхи забезпечення кращого засвоєння навчального матеріалу? Так: це - підвищення змістовності навчального матеріалу: - здійснення яскравого першого знайомства з новим матеріалом; - пошук конкретних асоціацій; - виконання численних тренувальних вправ; - систематичне повторення; - виконання великої кількості творчих завдань; - систематичний контроль знань матеріалу і вмінь володіння ними. Читайте також:
|
||||||||
|