МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Що означає термін «Система»?Поняття «початковий етап» у вивченні іноземної мови. Підвищення інтересу до раннього навчання ІМ - одна з примітних ознак сучасної школи. Принципи державної освітньої політики зумовили необхідність реформування системи навчання ІМ: переглядається структура ступенів навчання, оновлюється зміст навчання ІМ і зміст виховання засобами ІМ; створюються авторські програми та альтернативні підручники з ІМ. В методиці за останні роки розроблено декілька стратегій навчання ІМ молодших школярів (йдеться про вивчення англійської мови): - з використанням системи навчально-комунікативних ігор; - з опорою на лінгвістичну систему рідної мови; - з національною орієнтацією (вивчення американського варіанту - ізвживанням малих форм дитячого фольклору в процесі паралельного Система навчання ІМ як і система навчання інших предметів в школі передбачає вивчення ІМ: а) на уроках; б) в позакласній роботі; в) в позашкільних закладах; г) в сім'ї. Система- це будь-яке складне явище, до якого входять численні елементи, котрі утворюють певну сукупність завдяки наявності між ними внутрішніх зв'язків. В методиці ми говоримо про систему навчання мови, систему вправ, системууроків тощо. Головними чинниками, що обумовлюють функціонування системи ІМ в початкових класах є: - характер соціального замовлення на сучасному етапі розвитку суспільства, - цілі навчання та виховання, принципи і зміст навчання та інші. Чи варто говорити відокремлено про навчання ІМ в початковій школі? Що означає поняття "початковий етап"? Під "початковим етапом" розуміють період навчання ІМ, що дозволяє закласти основи комунікативної компетенції, необхідні і достатні для їх подальшого розвитку і удосконалення в курсі вивчення цього предмету. Учні повинні навчатися різним видам мовленнєвої діяльності: 1) розуміти іншомовну мову на слух (аудіювання); 2) висловлювати свої думки засобами мови, що вивчається (говоріння); 3) читати, тобто розуміти прочитаний текст (читання); 4) писати, тобто навчитися користуватися графікою і орфографією ІМ Для того, щоб закласти основи по кожному з перерахованих видів мовленнєвої діяльності, необхідно накопити мовні засоби, що забезпечать функціонування кожного з них на елементарному комунікативному рівні. Від початкового етапу залежить успіх в оволодінні предметом на наступних етапах. Англійський методист Г.Пальмер надавав велике значення початку у вивченні ІМ: «Take care of the first two stages and the rest will take care of itself». Хоч у цьому висловлюванні згадується крім початкової і середня ланка, це не знімає важливості першої, тобто початкового матеріалу. Російський методист І.В.Рахманінов писав: "Більшість методів (мається на увазі направлення, система навчання) суттєво відрізняються один від одного на елементарному рівні навчання, а для подальшого або зовсім не розроблені, або мало відрізняються одна від одної навіть у методистів, що належать до протилежних таборів . " Нові реалії вимагають змін до рівнів володіння іноземними мовами, визначення нових підходів до відбору змісту та організації матеріалів, використання адекватних форм та видів контролю. Державний стандарт початкової загальної освіти прийнятий Постановою Кабінету Міністрів від 20 квітня 2011 року №462, що вступив в силу з 2012-2013 навчального року, розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави. Протягом навчання у початковій школі учні повинні оволодіти ключовими компетентностями, які передбачають їх особистісно-соціальний та інтелектуальний розвиток, формуються на міжпредметній основі та є інтегрованим результатом предметних і міжпредметних компетенцій.
1. В чому ж полягає система навчання ІМ в початкових класах? 2. Що обумовлює функціонування цієї системи? 3. Які стратегії навчання ІМ молодших школярів використовуються в методиці? 4. Чи можна визначити загальну стратегію процесу навчання ІМ в початковій школі ? Читайте також:
|
||||||||
|