Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ_________________

1. З якою метою створювалися політвідділи МТС?

2. Яке місце в роботі політвідділів МТС займали репресивні методи?

3. Що було зроблено для організаційного зміцнення колгоспів?

4. Коли була завершена колективізація?

5. Яке місце займали колгоспи в радянській системі?

6. Дай узагальнюючу характеристику розвитку сільського господарства України напередодні Другої світової війни.

ДОКУМЕНТ:_________________

1. Середній збір з 1 гектара (в центнерах):

  Серед, за 6 рок. 1933-1938 Серед. за 10 рок 1895-1904
Жито озиме 8,0 10,0
Пшениця озима 9,3 12,0
Пшениця яра 5,8 12,0
Ячмінь 8,3 10,1
Овес 8,0 11,9
Кукурудза 10,7 15,5
Картопля 68,1 85,0

Кононенко С. Україна і Росія. Соціально-економічні підстави української національної ідеї. 1917-1960. — Мюнхен, 1965. — С. 310.

ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ДОКУМЕНТІВ_________________

Документ № 1.

а) Порівняй урожайність основних сільськогосподарських культур в 1933-1938 і у 1895-1904 рр.

б) Що можна сказати про економічну ефективність колгоспного ладу?

§58. СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ ЛАД
УКРАЇНИ

Згадай:
1. Які класи і соціальні групи були знищені в Україні після 1917р.?
2. Яке місце займала в суспільстві Компартія?

 


Читайте також:

  1. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  2. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  3. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  4. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  5. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  6. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  7. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  10. В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
  11. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  12. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять




Переглядів: 470

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Колгоспи в радянській системі | Зміни у складі населення України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.