ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ_________________
1. З якою метою створювалися політвідділи МТС?
2. Яке місце в роботі політвідділів МТС займали репресивні методи?
3. Що було зроблено для організаційного зміцнення колгоспів?
4. Коли була завершена колективізація?
5. Яке місце займали колгоспи в радянській системі?
6. Дай узагальнюючу характеристику розвитку сільського господарства України напередодні Другої світової війни.
ДОКУМЕНТ:_________________
1. Середній збір з 1 гектара (в центнерах):
| Серед, за 6 рок. 1933-1938
| Серед. за 10 рок 1895-1904
| Жито озиме
| 8,0
| 10,0
| Пшениця озима
| 9,3
| 12,0
| Пшениця яра
| 5,8
| 12,0
| Ячмінь
| 8,3
| 10,1
| Овес
| 8,0
| 11,9
| Кукурудза
| 10,7
| 15,5
| Картопля
| 68,1
| 85,0
| Кононенко С. Україна і Росія. Соціально-економічні підстави української національної ідеї. 1917-1960. — Мюнхен, 1965. — С. 310.
ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ДОКУМЕНТІВ_________________
Документ № 1.
а) Порівняй урожайність основних сільськогосподарських культур в 1933-1938 і у 1895-1904 рр.
б) Що можна сказати про економічну ефективність колгоспного ладу?
§58. СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ ЛАД УКРАЇНИ
Згадай: 1. Які класи і соціальні групи були знищені в Україні після 1917р.? 2. Яке місце займала в суспільстві Компартія?
Читайте також: - Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
- АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
- Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
- Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
- Багатокритеріальні завдання оптимального керування
- Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
- Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
- Бесіда за запитаннями.
- В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
- В залежності від обстановки та бойового завдання, наявності сил та засобів, а також від характеру місцевості, оборона може бути позиційною, маневреною .
- В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
- Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|