МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Розроблених на компетентнісних засадахСкладові галузевих стандартів Освітньо-професійної програми підготовки фахівців магістерського рівня за напрямком 0501 «Економіка і підприємництво»,
Групи професійних компетенцій, що формуються вищою школою: ► особисті компетенції; ►соціильно-комунікативні компетенції; ►фахові компетенції бакалаврів та магістрів відповідних спеціальностей.
Впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес: · Провести широку роз'яснювальну роботу серед професорсько-викладацького складу і керівників структурних підрозділів про необхідність та концепцію кмпетентнісного підходу як методологічної основи вдосконалення підготовки фахівців з вищою економічною освітою; · Розробити проект стандарту класифікації компетенцій випускників вищих навчальних закладів економічного спрямування; · Сформулювати узагальнений об'єкт діяльності для фахівців кожної спеціальності напряму "Економіка і підприємництво"; · Визначити класи професійних завдань (функціональні напрями діяльності) економістів за спеціальностями; · Визначити здатності випускників виконувати професійні завдання у практичній діяльності відповідно до сформульованих компетенцій; · Визначити знання і вміння (навички) випускників, що мають демонструвати наявність і рівень набутих компетенцій; · Визначити модулі навчального плану, що забезпечують формування професійних компетенцій фахівців; · Розробити концепцію побудови нового покоління освітніх стандартів для напряму "Економіка і підприємництво".
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|