Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розроблених на компетентнісних засадах

Складові галузевих стандартів Освітньо-професійної

програми підготовки фахівців магістерського рівня

за напрямком 0501 «Економіка і підприємництво»,

 

СКЛАДОВА   СТАНДАРТІВ ЗМІСТ СКЛАДОВОЇ
Інформаційна та фактологічна база розробки фахових компетенцій магістрів • досвід розробки чинних галузевих стандартів; • існуючий перелік спеціальностей напрямку «Економіка і підприємництво»; • специфіка ключових первинних посад, що займають магістри; • зміст посадових обов'язків, що входять до їх компетенцій; • досвід передових підприємств та установ по формуванню нових напрямків діяльності економістів
Визначення узагальненого об'єкту спеціальності Об'єкт діяльності за компетентнісним підходом: - фінансові ресурси держави та економічних організацій (для спеціальності фінанси); - облік та аналіз затрат і результатів діяльності економічних організацій (дя спеціальності облік і аудит)
Визначення основних класів професійних завдань та здатностей, необхідних для їх виконання Класи професійних завдань: - формування й реалізація фінансової стратегії і тактики держави та суб'єктів господарювання; - регулювання й регламентування фінансових відносин на мікро- та макрорівнях; - управління фінансовими доходами й витратами (видатками) держави та суб'єктів господарювання; - управління грошовими потоками; - фінансове планування та прогнозування; - організація та проведення фінансового контролю

 

Групи професійних компетенцій, що формуються вищою школою:

► особисті компетенції;

►соціильно-комунікативні компетенції;

►фахові компетенції бакалаврів та магістрів відповідних спеціальностей.

 

Впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес:

· Провести широку роз'яснювальну роботу серед професорсько-викладацького складу і керівників структурних підрозділів про необхідність та концепцію кмпетентнісного підходу як методологічної основи вдосконалення підготовки фахівців з вищою економічною освітою;

· Розробити проект стандарту класифікації компетенцій випускників вищих навчальних закладів економічного спрямування;

· Сформулювати узагальнений об'єкт діяльності для фахівців кожної спеціальності напряму "Економіка і підприємництво";

· Визначити класи професійних завдань (функціональні напрями діяльності) економістів за спеціальностями;

· Визначити здатності випускників виконувати професійні завдання у практичній діяльності відповідно до сформульованих компетенцій;

· Визначити знання і вміння (навички) випускників, що мають демонструвати наявність і рівень набутих компетенцій;

· Визначити модулі навчального плану, що забезпечують формування професійних компетенцій фахівців;

· Розробити концепцію побудови нового покоління освітніх стандартів для напряму "Економіка і підприємництво".

 


Читайте також:

  1. Гаагська конвенція про право, що пыдлягаж застосуванню до майна, розпорядження яким здійснюється на засадах довірчої власності, і про його визнання від 1 липня 1985 г.
  2. Законність - комплексне (принцип, метод, режим) соціально-правове явище, що характеризує організацію і функціонування суспільства і держави на правових засадах.
  3. І етап. Підходи на засадах виділення різних шкіл
  4. Іноваційна діяльність дорадчих служб на підприємницьких засадах
  5. На цій стадії розвитку колективу взаємини між педагогом і вихованцями будуються на засадах безпосереднього впливу як на колектив загалом, так і на кожного члена колективу зокрема.
  6. Тема 11. Загальне і особливе в становленні держави і правових засадах південних і західних слов'ян




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Учасники навчально-виховного процесу в кредитно-модульній системі | ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.