Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Основними функціями кредитно-модульної системиє:

1.Сприяння мобільності студентів і викладачів.

2. Акумулююча.

3. Визначення здатності студента.

4. Спрощення переходу з одного університету до іншого.

5. Правильна відповідь 1,2.

6. Правильна відповідь 1, 2, 3, 4.

3. Умовна одиниця виміру навчального навантаження
с
тудента при вивченні якоїсь складової навчальної програми
чи о
кремої дисципліни, виконаної студентом під час навчання,
називає
ться:

1. Кредитом.

2. Навчальним курсом.

3. Аудиторним навантаженням.

4. Модулем.

3. Мінімальна одиниця, якаточно документується, часто
означає навчання впродовж тижня (с
уму аудиторноїі
самостійної роботи студента)- це:

1. Кредит.

2. Навчальний курс.

3. Аудиторне навантаження.

4. Модуль.

4. Система навчальних елементів, об'єднаних ознакою
в
ідповідності визначеному об'єкту професійної діяльності,це:

1. Кредит.

2. Навчальний курс.

3. Аудиторне навантаження

4. Модуль.

5. Обсяг навчальноїінформації, що має самостійну логічну
структуру, змісті що дозволяє оперувати цієюінформацією в
процес
і розумової діяльності студента- це:

1. Кредит.

2. Навчальний курс.

3. Аудиторне навантаження.

4. Модуль.

6. Кредит ЕСТS- це:

1. Кількість годин навчального навантаження студента на один навчальний рік.

2. Числовий еквівалент оцінки, що характеризує навчальне навантаження студента-протягом одного навчального року.

3. Числовий показник успішності навчання студента в кредитно-модульній системі.

4. Правильна відповідь 1, 2.

7. Впровадження КМСОНП вимагає наявності у вищого
навчального заклад
у таких елементів ЕСТS:

1.Інформаційного пакету.

2. Договору про навчання між вищим навчальним закладом і студентом.

3. Академічної довідки оцінювання знань.

4. Індивідуального навчального плану.

5. Елементів 1, 2, 3.

6. Всіх перелічених елементів.

8. Загальне навчальне навантаження на бакалаврському
рівні становить:

1.60 кредитів; 2.120 кредитів; 3.200 кредитів; 4. 240 кредитів.

9. Загальне навчальне навантаження на навчальний рік
с
тановить:

1.60 кредитів; 2. 120 кредитів; 3.200 кредитів; 4.240 кредитів.

10. Для вищої школи Україниу контексті Болонського
процес
у в першу чергу необхідно:

ї. Впровадити КМСОНП.

2. Здійснити міжнародну акредитацію та ліцензування ВНЗ.

3. Привести у відповідність до європейських вимог освітян­ську законодавчу базу.

4. Немає правильної відповіді.

11. Основною підставою для запровадження КМСОНП в
ВНЗ України:

1. Перспектива вступу України до ЄС.

2. Умова вступу України до Світової організації торгівлі.

3. Отримання загальноєвропейськогоу зразка додатка до диплому.

Приєднання до Європейського простору вищої освіти.

12. Кредитно-модульна система організації навчального процесу – це:

1. Модель, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій навчання та рейтингової оцінки знань.

2. Модель, яка ґрунтується на поєднанні кредитних технологій навчання та рейтингової оцінки знань.

3. Модель, яка ґрунтується на поєднанні модульних технологій, навчальних та залікових кредитів.

13. Кредит в КМСОНПце:

1. Кількість годин, виділених в навчальному плані на вивчення окремої дисципліни.

2. Одиниця обсягу та вимірювання результатів навчання.

3. Кількісний показник визначення рівня засвоєння
навчального матеріалу.

14. Заліковий кредит в КМСОНПце:

1. Одиниця виміру навчального навантаження, необхідного для засвоєння змістового модуля.

2. Кількість годин, виділених для вивчення змістового мо­дуля навчальної дисципліни.

3. Система змістових модулів дисципліни.

15.Модуль в КМСОНПце:

1. Завершена частина освітньо-професійної програми, що реалізується відповідними формами навчального процесу.

2. Поділ програми курсу на окремі частини, що об'єднані загальною метою навчання.

3. Окремий розділ програми курсу.

16. Під трансфером кредитів розуміють:

1. Визнання кредитів у будь-якій країні, де вони були задокументовані.

2. Взаємне визнання кредитів будь-якими ВНЗ.

3. Визнання кредитів тим ВНЗ, в якому студент закінчує навчання й отримує диплом.

Немає правильної відповіді.

17. Формами організації навчання в умовах КМСОНПє:

1. Лекції, практичні, семінарські, лабораторні та
індивідуальні заняття.

2. Всі види практик.

3. Консультації.

4. Самостійна робота.

5. Державна атестація.

6. Всі перелічені форми.

7. Форми 1,2,3,4.

8. Форми 1, 2, 3.

18. Форма зв'язку теорії з практикою для закріплення
теоретичних знань шляхом зал
учення студентів до вирішення
навчально-практичних завдань
це:

1. Лекція.

2. Практичне заняття.

3. Лабораторна робота.

4. Самостійна робота.

19. У КМСОНП форма розвитку продуктивного мислення
ст
удентів під час обговорення проблемце:

1.Лекція.

2. Практичне заняття.

3. Семінарське заняття.

4. Самостійна робота.

20. У КМСОНП використовують такі види ІНДЗ:

1. Конспект на задану тему, реферат, розв'язок задач.

2. Розроблення прикладних моделей, комплексний опис явищ, об'єктів, анотація літератури.

3. Як „1", так і „2".

21. Логічно-педагогічний план класичної лекції:

1. Вступна частина, виклад, заключна частина.

2. Вступна частина, виклад, висновки, контроль засвоєння.

3. Вступна частина, виклад, висновки.

4. Немає правильної відповіді.

22. Логічно-педагогічний план практичного заняття:

1. Вступ, робоча частина, висновки.

2. Вступ, робоча частина, висновки, контроль засвоєння.

3. Вступ, робоча частина, заключна частина.

4. Немає правильної відповіді.

23. Найбільш поширені типи семінарських занять:

1. Прес-конференції, брифінги, дискусії.

2. Бесіда, конференція, диспут, вправи.

3. Завдання, вправи, читання.

4. Немає правильної відповіді.

24. До виду індивідуальних занять відносять:

1. Консультацію.

2. Практичне заняття.

3. Семінарське заняття.

4. Індивідуальне завдання.

5. Відповіді 1,4.

25.Де не може виконуватися самостійна робота студента?

1. У бібліотеці.

2. У навчальних кабінетах і лабораторіях.

3. У комп'ютерних класах.

4. Під час проведення лабораторних занять.

5. В домашніх умовах.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аудит, його мета та завдання
  9. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  10. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.
  11. Безпека життєдіяльності людини – найважливіше завдання людської цивілізації
  12. Бухгалтерська звітність, її значення, завдання і вимоги




Переглядів: 900

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розроблених на компетентнісних засадах | Екзамени– це одна з основних форм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.