Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Учасники навчально-виховного процесу в кредитно-модульній системі

Навчання

Основні напрямки створення інноваційних технологій

 

 

Одним з перспективних напрямів інтенсифікації навчання в умовах КМСОНП може бути створення і впровадження в педагогічну практику автоматизованих навчальних систем (АНС).

•*■ АНС - комплекс технічних і програмно-методичних засобів на базі ПЕОМ, призначених для вивчення дисциїтін як групової (фронтальної), так і індивідуальної форми навчання, притаманної і КМСОНП.

АНС дозволяє швидко обрати обсяги навчальної інформації з великого її обсягу в залежності від початкового та поточного стану пізнавальної діяльності студентів. Використання АНС значно розширює і можливості викладача, дозволяючи забезпечити для кожного з них індивідуальну послідовність вивчення навчального матеріалу, контроль і корегування засвоєння, удосконалення навчального процесу, пристосування його до умов КМСОНП.

 

Система ЕСТS, визначивши пріоритетним напрямом створення єдиного європейського простору вищої освіти, поставила за мету створити таку систему освіти, яка б дозволила ЄС успішно конкурувати з високорозвинутими країнами.

 

Необхідність підготовки фахівців, спроможних працювати в умовах ринкової економіки, потребує вирішення цілої низки принципових питань: якими якостями повинен володіти випускник вищої школи, що він повинен знати і уміти, які межі його професійної діяльності? Спроби отримати відповіді на поставлені питання приводять до необхідності створення сучасної моделі фахівця на всіх трьох етапах його підготовки.

Якщо виходити з того, що вища школа готує високоосвічених людей, які повинні знайти своє місце на ринку праці, то така модель, згідно з законами маркетингу, що вивчає ринок, повинна формуватися з урахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів, які на неї впливають, а також вимог самої професії.

■^ Модель сучасного фахівця повинна включатитри блоки:

Зовнішніх факторівміжнародного ринку праці, що вимагає від фахівця бути підготовленим до самостійного добування нових знань. Для цього потрібно навчити майбутніх фахівців вчитися.

Внутрішніх факторівдержавного впливу, тобто молодий фахівець повинен відповідати вимогам державного стандарту.

Вимог професії,що визначає конкретний склад умінь, які можна об'єднати в три групи:

а) що дозволяють вести дослідження;

б) що необхідні для вирішення практичних задач;

в) що забезпечують готовність до навчання протягом усього життя.

 

Педагогічна модель вітчизняного фахівця

 

Гуманістичні якості:

соціальна позиція;

гуманне відношення до підлеглих;

демократичний стиль спілкування;

політична культура та інтернаціоналізм.

  Професійні і ділові якості
Знання:   Уміння:
> техніки;   > бачити перспективу;
> технології;   > вирішувати технічні
> організації     проблеми;
  виробництва;   > підбирати кадри;
> економіки;   > мотивувати людей
> права;     до праці;
> психології та педагогіки;   відстоювати інтереси
> теорії управління.   колективу;
      > керуват и вироби тривай.
    Особисті якості
Психологічні:     Моральні:
  воля;     > чесність;
> увага;     У справедливість;
> кмітливість;     У ввічливість;
у пам'ять;     У тактовність;
ґ- реакція;     > чуйність;
> витриманість.     > самокритичність...

Підготовка фахівців європейського рівня потребує високого рівня професійної підготовки викладачів вищої школи, які повинні мати відповідні якості, що відповідають певним вимогам і стандартам аби мати можливість готувати високоморальну особистість, конкурентоспроможну на міжнародному ринку.

У викладача має бути індивідуальний підхід до кожного студента з врахуванням його розумових та психологічних особливостей, обраного персоніфікованого плану навчальної діяльності. Тому вимоги до викладача, який буде працювати в КМСОНП мають відповідати таким критеріям:

>• загально педагогічні знання та уміння;

'> культура педагогічного спілкування;

> культура державної мови;

> внутрішня саморегуляція;

> особисті якості;

> політичні якості;

> культура зовнішнього вигляду.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  7. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  8. Адресація в системі ЕП НБУ.
  9. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  10. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  11. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  12. Акціонерна власність в економічній системі




Переглядів: 402

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи та технології навчання в КМСОНП | Розроблених на компетентнісних засадах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.