МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методи та технології навчання в КМСОНПМетод навчання — це система упорядкованих і цілеспрямованих взаємодій між викладачем та студентами, які забезпечують реалізацію педагогічної мети навчання. Методика навчання це сукупність таких правил педагогічної діяльності, керуючись якими викладач і студенти визначають способи і прийоми конкретних дій, вживання яких гарантують досягнення педагогічної мети. Традиційні та нетрадиційні методи навчання
Загальна функція усіх методів навчання, до якої б класифікації вони не належали, — стимулювання інтересу і потреби навчатися, спонукати студентів до навчання. Провідне місце у системі методів навчання посідають вербальні (словесні) методи. Оскільки навіть в умовах КМСОНП словесні методи навчання дозволяють досить оперативно передати велику за обсягом інформацію, поставити перед студентами проблеми та вказати шляхи їх вирішення. Слово активізує пам'ять, уявлення, почуття студентів. Без слова мертвим залишиться будь-який метод навчання. ♦ Технологія навчання — це системний метод організації навчання, спрямований на оптимальну побудову і реалізацію навчально-виховного процесу, заснованого на діяльному підході, який забезпечує інтенсифікацію навчання.
Тільки системний підхід до всіх компонентів дидактичної системи в рамках визначеної технології навчання може вплинути на якість навчального процесу. Такий підхід дає право стверджувати, що розробка проблеми сучасної технології навчання виступає передумовою науково обґрунтованих нововведень в сфері освіти, стратегічних рішень в цій галузі. Визначаючи інноваційну роль технології навчання, обумовимо, що в числі інновацій не слід розглядати часткові удосконалення або перебудови, розповсюдження уже відомого, наприклад, ТЗН, програмованого навчання і т.і. До інновацій слід відносити тільки ті нововведення, в яких знаходить втілення комплексне використання найновішої техніки і перебудови освітянської практики на шляху підвищення її ефективності, куди слід віднести і КМСОНП.
Одним в основних елементів сучасної технології навчання повинна бути розробка, створення і використання в навчальному процесі системи засобів навчання, здатних перетворювати навчальну інформацію в знання і уміння студентів на всіх етапах і формах навчання, сприяти його інтенсифікації.
Під інтенсифікацією навчання необхідно розуміти досягнення мети навчання з мінімальними витратами сил студентів і викладачів з одночасною участю таких показників, як висока якість навчання і економія часу. Серед перспективних напрямів інноваційних технологій навчання необхідно передбачити розвиток їх гнучкості. В умовах швидкого виникнення і розвитку нових наукових напрямів, професійну мобільність фахівців можна забезпечити лише шляхом переходу від екстенсивно-інформаційних принципів їх підготовки до інтенсивно-фундаментальних.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|