Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до знань та вмінь.

Знати: мати системну уяву про структуру і тенденції розвитку фондового ринку України; розуміти економічні процеси, які відбуваються на фінансовому ринку в цілому і на ринку ЦП, як його складової частини; поняття та класифікаційні характеристики різних типів ЦП; головні ознаки та роль на ринку ЦП фондових бірж та позабіржових торгових систем; економіко-правові засади функціонування фондового ринку України.

Вміти:бачити перспективи та тенденції розвитку фінансового та фондового ринку;використовувати знання з теорії ринку ЦП та діяльності фондових бірж, які отримали студенти в ході вивчення курсу в майбутній практичній діяльності;вирішувати практичні та проблемні питання на національному ринку ЦП.

Місце дисципліни в структурно-логічній схемі спеціальності.

Дисциплінавивчається студентами не раніше 3-4 курсу і тісно пов’язана з іншими дисциплінами: «Фінанси», «Гроші та кредит» «Інвестування», «Банківське інвестиційне кредитування», «Банківські операції», «Прогнозування соціально-економічних процесів», «Вища математика» тощо.

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. III. Контроль знань
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інформація про авторів | Щодо користування підручником

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.