Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальний висновок.

Отже, якщо «драма» наближує усне монологічне мовлення до дії та діалогу, то «епос» наближує її до письмового мовлення. Обидві форми усного монологічного мовлення мають зовсім різну граматичну будову і ця відмінність має доволі чітке психологічне обґрунтування.

У дошкільному закладі дітей навчають двох основних форм монологу — самостійної розповіді та переказу. Вони відрізняються один від одного тим, що під час першої -— дитина самостійно обирає зміст та форму свого висловлювання, під час другої — матеріалом для висловлювання-відтворення є літературно-художній текст.

На відміну від традиційного в дошкільній лінгводидактиці твердження про неможливість навчати творчого розповідання раніше від старшого дошкільного віку, вважаємо доцільним впроваджувати цей вид розповідання, починаючи вже з молодшого дошкільного віку. Результати досліджень А.Г.Рузської та Л.Г.Шадріної, присвячених розвитку зв´язного мовлення молодших дошкільників, теж підтверджують оптимальність саме цього періоду як початкового для навчання.

Завдання, які представляють програми для дітей дошкільного віку є важливими в процесі виховання і навчання дітей дошкільного віку. Вихователь повинен враховувати всі завдання готуючись до занять.

3.2.Відповіді на запитання студентів.

3.3.Установка на самостійну роботу та методичні поради з виконання завдань для самостійної роботи.

1. Заповнити таблицю:

Методи розвитку зв’язного монологічного мовлення дітей старшого дошкільного віку

Методи розвитку зв’язного монологічного мовлення Програмові завдання Розділ «Мовленнєве спілкування» (старша група)
Описова розповідь (про предмети, ігри, за картиною)  
Сюжетна розповідь (про предмети, іграшки, за картиною)  
Розповідь з власного досвіду  
Творча розповідь  
Складання казок, загадок  
Розповідь про смішні епізоди  
Складання розповідей за сюжетною ігровою ситуацією  
Переказ казки, оповідання, мультфільму, телепередачі, вистави.  

- Проаналізуйте методи розвитку та навчання дітей старшого дошкільного віку зв’язного монологічного мовлення на заняттях та визначте програмові завдання для їх реалізації (розділ «Мовленнєве спілкування» програми «Малятко»).

2. Підготуватись до лекції «Методика навчання дітей творчим розповідям» за підручником №1 прочитати методику стимулювання словесної творчості та навчання дітей творчої розповіді с.430-436.

 


Читайте також:

  1. Висновок.
  2. Висновок.
  3. Висновок.
  4. ВИСНОВОК.
  5. Висновок.
  6. Висновок.
  7. Висновок.
  8. Висновок.
  9. Висновок.
  10. Гроші як загальний еквівалент і абсолютно ліквідний актив
  11. Два означення інтегралу. Теореми про загальний вигляд інтегралу та залежність двох інтегралів одного диференціального рівняння.
  12. Діалектика як вчення про всезагальний зв'язок. Принципи діалектики.




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Старший дошкільний вік | Призначення і класифікація фінансового контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.