МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 1.1 Класифікація природних ресурсівЗміст 1 Загальні поняття 2 Класифікації природних ресурсів 3 Поняття природо ресурсного потенціалу та ціклів 4 Критеріями економічної оцінки природоресурсного потенціалу
Конспект Загальні поняття Природні ресурси - це елементи і властивості природи, які використовуються людиною для одержання матеріальних та інших благ. Природні ресурси мають природне походження, проте, щоб перетворити їх на сировину, паливо, енергію і т. п., потрібні певні затрати праці на пошук, вивчення й освоєння, видобуток, відтворення та збереження. Залучені в сферу людської діяльності природні ресурси відносяться одночасно до природної та соціально- економічної сфери і стають одним з двох основних об’єктів природокористування. Таке проміжне становище природних ресурсів між природою та суспільством дозволяє класифікувати їх за різними критеріями. Класифікації природних ресурсів За природним джерелом походження: мінеральні, водні, ґрунтові, земельні, рослинні і тваринні, ресурси сонячної радіації, енергії вітру, води, що рухається і ін. Щодо можливого використання в господарській діяльності людини: ресурси промислової сировини, паливні, енергетичні, сільськогосподарські, промислові, водогосподарські, рекреаційні та ін. Одним з ознак, по яких класифікуються природні ресурси, є їх вичерпність і відновлюваність Невичерпні ресурси - це переважно зовнішні стосовно Землі процеси і явища, такі як сонячна енергія і її похідні: вітрова енергія, енергія води, що рухається, енергія земних надр. У цій класифікації вода й повітря ставляться як до невичерпних, так і до вичерпних ресурсів. У кількісному відношенні ці елементи навколишнього середовища практично незмінні, а отже, і невичерпні. Але для культурно-побутових, господарських і промислових потреб потрібні повітря й вода певної якості, які погіршуються в результаті діяльності людини. Вичерпні ресурси діляться на: - відновлювані, здатні до самовідтворення; - не відновлювані, що утворилися в надрах Землі в досить віддалені від нас періоди протягом багатьох мільйонів років; - відносно відновлювані, здатні до відтворення в темпах, що відстають від темпів споживання. Для одержання енергії, створення необхідної продукції людина знаходить, добуває й переміщає до місць переробки необхідні природні ресурси, утягуючи їх у ресурсний цикл. Читайте також:
|
||||||||
|