Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місце і значення легкої атлетики в системі фізичного виховання

 

Викладене вище значення занять легкою атлетикою визначає місце легкої атлетики в системі фізичного виховання. Це закріплено в усіх документах останнього десятиліття, виданих Кабінетом міністрів, Міністерством освіти, науки, молоді та спорту України. Легка атлетика широко представлена у програмах фізичного виховання, починаючи з дошкільних виховних закладів, середніх шкіл, вищих навчальних закладів всіх рівнів, у програмах занять фізкультурою з людьми середнього і старшого віку.

Важливе місце легка атлетика посідає у фізичному вихованні школярів. Шкільний вік – час, коли активно формуються фізичні якості, закладаються основи різноманітних рухових навичок, вдосконалюються функціональні можливості організму.

Діюча програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів складена з урахуванням найбільш сприятливих періодів у вихованні та розвитку фізичних якостей учнів. Вона побудована на принципах пріоритетного та варіативного використання фізичних вправ, що створює можливість учителю творчо планувати та доповнювати навчальний матеріал з урахуванням особливостей учнів та умов проведення уроків.

Одне з чільних місць в програмі на протязі всіх років навчання посідає легка атлетика.

До навчального пріоритетного матеріалу в початкових класах належать: біг на короткі дистанції (до 30 м); різновиди стрибків на місці та з просуванням вперед; стрибки з прямого розбігу у висоту; стрибки з місця та з розбігу в довжину; метання м’яча на влучність та дальність; біг на витривалість - безперервний біг до 6 хв. В цих класах діти знайомляться з основними елементами техніки бігу, високим стартом, відштовхуванням у стрибках, оволодівають метанням малого м’яча з місця.

У середніх класах продовжується оволодіння технікою бігу по дистанції; діти оволодівають низьким стартом і стартовим розгоном. Довжина короткої дистанції збільшується до 60 м.

Школярі оволодівають технікою стрибка у довжину способом “зігнувши ноги” і у висоту – способом “переступання”. До програми також включають подолання вертикальних і горизонтальних перешкод. В середніх класах школярі оволодівають технікою метання малого м’яча з розбігу на дальність.

Довжина дистанції в бігу на витривалість збільшується до 1000 м.

В старших класах продовжується вдосконалення в техніці бігу на короткі дистанції, довжина короткої дистанції досягає 100 м; вдосконалюється також виконання стрибків у висоту «переступанням», у довжину способом «зігнувши ноги»; вивчається стрибок способом «прогинаючись».

З метань продовжується вивчення метання м’яча з розбігу на дальність.

Біг на витривалість: дистанція досягає 1500 м у хлопців та до 1000 м у дівчат. В старших класах вивчається також спортивна ходьба.

 


Читайте також:

  1. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  7. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  8. IV. Самовиховання.
  9. Iсторичне значення революції.
  10. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.




Переглядів: 3750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Освітнє, виховне, оздоровче і прикладне значення | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.