МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ГЛОСАРІЙ
Екологія – це наука, що вивчає взаємовідносини організмів між собою та з оточуючим середовищем. Життя – це форма існування органічної матерії, що характеризується здатністю до самоорганізації та самовідтворення за рахунок використання потоків речовини, енергії та інформації. Система – це сукупність елементів, об”єднаних певними законами взаємодії. Екологічна криза – порушення стабільного стану природних систем в результаті дії певного фактора; після припинення дії цього фактора система може повернутися до стабільного стану. Інтелект – (від лат. intellectus – пізнання, розуміння) – розум, здатність до мислення, раціонального пізнання.
ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДО ЛЕКЦІЇ 1 1. Знати всі терміни і поняття, виділені жирним шрифтом, переказати їх, не дивлячись в текст (можна своїми словами). 2. Дайте визначення екології. 3.Що таке життя? 3.Що спільного між комп”ютером та живим організмом? 4.Що таке система? 5.Що таке принцип емерджентності? 6. Що таке принцип ієрархічності в організації систем? 7.Які ви знаєте рівні організації живих систем? 8.Назвіть об”єкт, предмет, методи екології 9.Назвіть основне завдання екології. 10.Які ви знаєте причини екологічної кризи? ПИТАННЯ ДЛЯ АУДИТОРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 1. Як називається наука, що вивчає взаємовідносини організмів між собою та з оточуючим середовищем? 2. Наведіть інші визначення екології. 3. Як називається наука про життя? 4. Як називається сукупність елементів, об”єднаних певними законами взаємодії? 5. Що є метою існування системи? 6. Як називається принцип організації систем, при якому існує супідрядність, підлягання, підвладність нижчих рівнів організації вищим? 7. Що таке принцип емерджентності? 8. Чим відрізняються організмений і популяційний рівні організації живих систем? 9. Як називається найвищий рівень організації живих систем на Землі? 10. Чим відрізняються експеримент від спостереження? 11. Які бувають моделі? 12. Яким є основне завдання екології? 13. Чим відрізняється екологічна криза від екологічної катастрофи? 14. Від кого ми захищаємо навколишнє середовище? 15. Які основні причини екологічної кризи?
Читайте також:
|
||||||||
|