Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Решение задачи № 2

· m (А В) = 33

· m (А С) = 31

· m (В С) = 32

· m (К2) + m (К4) + m (К6) + m (К5) = 20

Найти m (К1) + m (К3) + m (К7)

· m (АUВ) = m (К1) + m (К2) + m (К3) + m (К4) + m (К5) + m (К6) = m (К1) + m (К3) + 20 = 33 =>

· m (К1) + m (К3) = 33 – 20 = 13

· m (АUС) = m (К1) + m (К4) + m (К2) + m (К5) + m (К6) + m (К7) = m (К1) + m (К7) + 20 = 31 =>

· m (К1) + m (К7) = 31 – 20 = 11

· m (ВUС) = m (К3) + m (К2) + m (К5) + m (К6) + m (К7) + m (К4) = m (К3) + m (К7) + 20 = 32 =>

· m (К3) + m (К7) = 32 – 20 = 12

· 2m (К1) + m (К3) + m (К7) = 13+11=24

· 2m (К1) + 12 = 24

·

· m (К3)= 13-6=7

· m (К7)=12-7=5

· m (К1) + m (К3) + m (К7) = 6+7+5=18

Ответ:

Только одну контрольную работу решили 18 учеников.


Читайте також:

  1. Задачи современного урока чтения
  2. Исходные данные задачи №1.02
  3. Исходные данные задачи №1.5
  4. Исходные данные задачи №1.8
  5. Исходные данные задачи №7.6
  6. Математические модели задачи размещения
  7. Метрология, ее задачи и структура. Законодательная база метрологии. Физические величины и шкалы. Международная система единиц СИ
  8. Модификации стандартной транспортной задачи
  9. Общая форма записи модели задачи ЛП
  10. Параметры задачи №3.5
  11. Параметры задачи №3.7
  12. ПРОПЕДЕВТИКА ВНУТРЕННИХ БОЛЕЗНЕЙ. ЦЕЛЬ И ЗАДАЧИ ДИСЦИПЛИНЫ. ЭТИКА И ДЕОНТОЛОГИЯ.




Переглядів: 276

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Решение задачи № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.