Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

 

Маркетинг – це мистецтво (майстерність) бізнесу на ринку.

МАРКЕТИНГ – це один з напрямків управлінської діяльності, який має за мету поширення виробництва та збуту продукції на основі вивчення попиту споживачів, активного впливу на споживчий попит, організації виробництва для найбільш повного задоволення потреб.

МАРКЕТИНГ – це цільовий підхід до управління виробництвом та реалізацією продукції.

Зміст МАРКЕТИНГ:

- виявлення потреб у товарі (послугах);

- розробка (вибір) підхожих товарів (послуг);

- встановлення на них відповідних цін;

- налагоджування системи розподілу товарів;

- стимулювання збуту продукції (надання послуг).

ЗБУТ – є однією з функцій маркетингу.

МАРКЕТИНГ є основою при плануванні виробництва на підприємстві.

Завдання для планування виробничої діяльності випливають з маркетингового дослідження ринку. Тобто спочатку необхідно визначити скільки можна реалізувати продукції власного виробництва, де, кому, по якій ціні, в який час, а потім вже планувати виробничу діяльність підприємства.

 



Читайте також:

  1. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  4. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  7. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  8. Аналіз маркетинг-логістики
  9. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
  10. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  11. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безпека страхового ринку в Україні | СТРУКТУРА МАРКЕТИНГУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.