Маркетинг – це мистецтво (майстерність) бізнесу на ринку.
МАРКЕТИНГ – це один з напрямків управлінської діяльності, який має за мету поширення виробництва та збуту продукції на основі вивчення попиту споживачів, активного впливу на споживчий попит, організації виробництва для найбільш повного задоволення потреб.
МАРКЕТИНГ – це цільовий підхід до управління виробництвом та реалізацією продукції.
Зміст МАРКЕТИНГ:
- виявлення потреб у товарі (послугах);
- розробка (вибір) підхожих товарів (послуг);
- встановлення на них відповідних цін;
- налагоджування системи розподілу товарів;
- стимулювання збуту продукції (надання послуг).
ЗБУТ – є однією з функцій маркетингу.
МАРКЕТИНГ є основою при плануванні виробництва на підприємстві.
Завдання для планування виробничої діяльності випливають з маркетингового дослідження ринку. Тобто спочатку необхідно визначити скільки можна реалізувати продукції власного виробництва, де, кому, по якій ціні, в який час, а потім вже планувати виробничу діяльність підприємства.