МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перші кроки на робочому місціНадбання випускником компетенцій щодо адаптації на першому місці роботи має велике значення. Зокрема студент повинен засвоїти такі етапи: § Оволодіння системою професійних знань й навиків § Оволодіння професійною роллю § Виконання вимог трудової та виконавчої дисципліни § Самостійність при виконанні посадових функцій § Задоволеність виконавчою роботою § Цікавість до роботи, можливість реалізації свого потенціалу § Спрямованість до удосконалювання в рамках професії § Інформованість з найважливіших питань роботи § Встановлення гарних взаємовідносин з колегами § Відчуття психологічного комфорту § Почуття справедливої винагороди за працю § Подолання психологічних витрат § Взаєморозуміння з керівником Питання, які необхідно задати собі у першій день роботи: 1. Кому я повинен безпосередньо підкорятися? 2. За чию роботу я безпосередньо відповідаю? 3. Які мої обов’язки? 4. Де я повинен виконувати свої обов’язки? 5. Коли і в якому вигляді я буду отримувати заробітну платню? 6. До кого мені слід звернутися, якщо виникнуть проблеми? В перший день на новому місці необхідно: - знати початок робочого дня, ім’я та місце находження співробітника, до якого слід звернутися - заздалегідь дізнатися маршрут проїзду на роботу - одягтися відповідно до ваших обов’язків - уважно слухати усі інструкції - дізнатися про розташування службових приміщень - проявляти цікавість і задавати питання - піклуватися про своє здоров’я і безпеку у перші дні роботи - бути привітним з оточуючими Декілька порад щодо стосунків у колективі: · Не поспішайте робити висновки, зауваження, висказувати свою думку, особливо негативну, у новому колективі · Будьте тактовні, прихильні, ввічливі зі всіма · Не намагайтеся швидко зменшити дистанцію у спілкуванні, але намагайтеся зрозуміти правила їх поведінки · Не нервуйте, що одразу не «вписались» в колектив, намагайтеся зрозуміти й проаналізувати свою поведінку і поведінку оточуючих · Намагайтеся йти від ділових контактів до неформальних і не псувати їх, якщо не одразу складаються неформальні відносини. Ваша привітність, усмішка і професіоналізм обов’язково допоможуть вам освоїтися у новому колективі і уникнути непотрібних конфліктів Необхідно звернути увагу: 1. Що одягають співробітники – у кожній організації існує свій «неписаний» кодекс ділового костюму (dress code) 2. Які правила обов’язково виконуються 3. Як люди, які займають аналогічні з вашою посади, поводять себе? 4. Як колеги відносяться один до одного? 5. Як напружено трудяться колеги? 6. Хто насправді керує «парадом»? 7. Чого конкретно очікують від вас? Головні заповіді поведінки в організації: - робіть усе вчасно; - ніколи нікому не переповідайте того, що вам доводиться іноді почути від співробітника, керівника або підлеглого про їх особисте життя; - будьте люб’язні, ввічливі та привітні; - думайте про інших, а не лише тільки про себе. Поважайте думку інших, намагайтеся зрозуміти чому в них склалась така або інша точка зору. Завжди прислуховуйтесь до критики й порад колег, начальників або підлеглих. Показуйте, що цінуєте думки й досвід інших людей. Перше враження складається при першій зустрічі. Тому справити його потрібно одразу ж. Приглядайтеся до людей, прислухайтеся, обирайте зразки для наслідування. Розмовляйте і пишіть правильною мовою. Той, хто вміє чітко виразити думку, володіє великою перевагою. Все, що ви вимовляєте й пишете має бути викладено правильною мовою, а усі особові імена повинні бути передані без помилок. Слідкуйте за тим, щоб ніколи не вживати ненормованих виразів. Гарні ділові манери настільки сприяють кар’єрі, що потрібно використовувати будь-яку можливість навчитися їм. Як зберегти роботу: v детально вивчіть свої обов’язки; v намагайтеся справляти гарне враження; v якщо Ви не впевнені у вірності рішення, проконсультуйтеся; v правильно сприймайте критику; v виявляйте ентузіазм до роботи; v піклуйтеся про матеріали та устаткування; v намагайтеся зацікавити себе роботою; v намагайтеся виконувати роботу якісно; v залишайте робоче місце лише через поважну причину й завжди попереджайте, скільки ви будете відсутні; v підтримуйте гарні відносини зі співробітниками; v будьте чесними; v не використовуйте заборонені слова й вирази (я не знав; завтра напевне зроблю; сам не розумію як; приходив, вас не було; невистачило часу; підвів транспорт; тільки що тут був(-ла); десь бачив і т. д.)
Питання до класної контрольної роботи Читайте також:
|
||||||||
|