МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
УРОК № 3 РОМАНС ТА ЙОГО РІЗНОВИДИМета уроку : Навчальна: поглибити уявлення учнів про виражальні та зображальні можливості музики; учити учнів висловлювати судження про життєвий зміст музичних образів, зокрема ліричних; закріпити розуміння учнями поняття романс; Розвивальна: розвивати вокально-хорові навички та вміння спостерігати за інтонаційним розвитком музичних образів; Виховна: прищеплювати учням глибоке розуміння класичної музики, почуття краси. Музичний матеріал: романси «Гірські верхівки» А. Рубінштейна, О. Варламова, Г. Свиридова; «Диво-осінь» А. Олейниковой Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети А. Рубінштейна, О. Варламова, Г. Свиридова, А. Олейниковой репродукція картини М. Реріха «Гора п'яти скарбів». Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід («Диво-осінь» А. Олєйникової). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель. Сьогодні ми розповімо велику історію про один музичний жанр. Він досить довго мандрує сторінками музичного та літературного мистецтва. Ще в епоху Середньовіччя з'явився пісенний жанр, в основі якого лежить розповідь. Він оповідав про різні історичні події, лицарські подвиги, історії з народного життя. Його твори виконували в супроводі інструмента. Нове життя цей жанр отримав у XIX столітті. І відтоді живе як повноправний родич пісні; крім того, розповідає мовою різних інструментів — тобто став ще й інструментальним жанром. Ви здогадалися, про що йдеться? ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя Отже, сьогодні ми поговоримо про романс — основний жанр вокальної камерної музики. Цей термін виник в Іспанії, у Середньовіччі, і спочатку означав побутову пісню романською мовою (як відомо, іспанська належить до романських мов). Романс як світська п'єса для голосу з інструментальним супроводом швидко завоював Європу. Існує багато його різновидів — елегія, балада, серенада, в яких композитори передають свої настрої, думки, враження. Представники романтичного стилю XIX століття найпочесніше місце поміж усіх видів мистецтва віддавали музиці. Отже, романс(ісп. romance, від лат.— по-романськи) — це невеликий за обсягом вірш та музичний твір для сольного співу з інструментальним акомпанементом. Читайте також:
|
||||||||
|