МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слухання музикиУчитель. Послухайте другу частину «Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта та визначте її характер. Слухання «Dies ігае» з «Реквієму» В. А. Моцарта · Що найбільше вражає вас у цій музиці? Вокально-хорова робота Розспівування Продовження роботи над піснею О. Янушкевич «Веселкова» ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку Учитель. Я сподіваюсь, що ви переконались у тому, що справжню музику об'єднує людяність, краса та щирість, саме тому ми можемо зрозуміти навіть ті почуття, які були втілені у музичних творах далекого минулого. Глибина і краса музики, геніальне обдарування, яскраве, цікаве, проте сповнене важкою працею і прикрощами життя,— саме такою постаттю запам'ятовується нам Моцарт. У книзі «Музика та її представники» російський композитор Антон Рубінштейн написав: «Вічне сонячне світло в музиці, ім'я твоє — „Моцарт"». Експрес-тестування Реквієм — це: а) музична форма, у якій незмінний рефрен повторюється багато разів, чергуючись із різними епізодами; б) загальна назва групи клавішних струнних інструментів; в) скорботний твір, присвячений пам'яті померлих. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Послухати та дізнатися про особливість музики «Лакрімоза» з «Реквієму» В. А. Моцарта. Учні виходять із класу під музичний супровід (О. Янушкевич «Веселкова»)
УРОК № 11ХОРОВІ ЖАНРИ (КАНТАТА ТА ОРАТОРІЯ) Мета уроку : Навчальна: ознайомити учнів із творчістю Ґ. Ф. Генделя; розкрити по-няття кантата та ораторія; зосередити увагу учнів на особливостях будови і розвитку музичного твору; Розвивальна: розвивати вокально-хорові навички, слухацьку увагу учнів; Виховна: прищеплювати учням зацікавленість творчістю Ґ. Ф. Генделя та українських композиторів, естетичний смак та співочу культуру під час виконання пісні. Музичний матеріал: перша частина «Весна» кантати «Чотири пори року» Л. Дичко, хор № 39 «Аллілуя» з ораторії«Мессія» Г. Ф. Генделя, «Будинок під блакитним дахом» І. Кириліної. Наочні посібники: нотна хрестоматія, портрети Л. Дичко, Г. Ф. Генделя, І. Кириліної. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід (українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку») ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Читайте також:
|
||||||||
|