Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УРОК № 15 МУЗИЧНІ ЖАНРИ У ТЕАТРІ ТА КІНО (МЮЗИКЛ)

Мета уроку :

Навчальна: з метою глибшого сприйняття життєвих явищ розкрити перед учнями світ дитячих образів у творах різних жанрів та композиторів; розкрити поняття саундтрек; зосередити увагу учнів на кінофільмах, у яких музика є дійовою особою або допомагає яскравіше розкрити зміст та образи героїв;

Розвивальна: розвивати здатність виявляти головну думку в сюжетах музичних кінофільмів;

Виховна: прищеплювати учням естетичний смак.

Музичний матеріал: «До-ре-мі» з кінофільму «Звуки музики» Р. Ч. Роджерса, «Пісня про дітей» І. Єфремова з кінофільму «Пітер Пен», музика Г. Гладкова до мультфільму «Бременські музиканти», «Крилаті каруселі» Є. Крилатова.

Наочні посібники: таблиця; портрети Р. Ч. Роджерса, І. Єфремова, Г. Гладкова, Є. Крилатова; фрагмент кінофільму «Звуки музики».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («До-ре-мі» з кінофільму «Звуки музики» Р. Ч. Роджерса).

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Наймолодшим із мистецтв є кінематограф, значне місце в якому сьогодні по праву належить музиці. Ще до винайдення звукового кінематографа фільми супроводжувалися звучанням музики у виконанні піаніста. Із появою перших німих кінофільмів будь-який беззвучний рух на екрані викликав подив чи навіть острах: адже в природі кожен рух породжує звук. От і виникла потреба в музичному супроводі кінострічок. Із винайденням звукового кіно це мистецтво стало одним із найулюбленіших. Саме музика часто розкриває внутрішній, глибинний сенс екранної дії. Про те, як це відбувається, ми дізнаємось сьогодні на уроці.

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. Аналітичні жанри
  2. ВИДИ І ЖАНРИ ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ
  3. Види і жанри публічного мовлення.
  4. Види та жанри живопису
  5. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  6. Жанри лірики трубадурів
  7. Жанри мультимедіа продукту
  8. Жанри образотворчого мистецтва
  9. Жанри публічних виступів
  10. Жанри публічного виступу
  11. ЖАНРИ ШУМЕРСЬКОЇ ЛІРИКИ.
  12. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист




Переглядів: 1870

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.