Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухання музики

Учитель. Цьому творові притаманні всі характерні риси іта-лійської опери-буффа: стрімка динаміка сценічних дій, різноманітні комічні положення. Герої опери, її сюжет багаті на неочікувані по-вороти, ніби вихоплені із самого життя.

Увертюра до опери «Севільський цирульник» вводить нас до ат-мосфери кумедних пригод. Витончені мелодії, несподівані контрасти, темпераментна ритміка передають яскравий колорит опери- буффа. Наскрізний тематичний розвиток — це особливість драматургії увертюри. Її унікальність полягає в тому, що вона побудована на темах, які майже відсутні в опері.

Послухайте увертюру до опери «Севільський цирульник» і дайте відповідь на запитання,

· Які особливості драматургії має увертюра до опери «Севільський цирульник»?

Слухання увертюри до опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні

На початку XIX століття першу вихідну арію називали каватиною.

Послухайте каватину Фігаро з опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні й дайте відповідь на запитання,

· Як музика характеризує головного героя опери?

Слухання каватини Фігаро з опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні

Каватина— невелика лірична оперна арія.

Вокально-хорова робота Розспівування

Продовження розучування колядки «Ой, у полі плужок ходить»

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. Підбиття підсумків уроку

Учитель. Завдяки тільки одній опері «Севільський цирульник» Россіні увійшов в історію музики вічним «сонцем» Італії — так сказав про композитора німецький поет Генріх Гейне.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Слухати музику за власним вибором.

Учні виходять із класу під музичний супровід (увертюра до опери «Севільський цирульник» Дж. Россіні).

 

 


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




Переглядів: 984

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Повідомлення учнів | УРОК № 15 МУЗИЧНІ ЖАНРИ У ТЕАТРІ ТА КІНО (МЮЗИКЛ)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.