Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Жанри мультимедіа продукту

Мультимедіа - напрям новий, але воно вже явно почало ділитися на жанри. У кожного жанру - свої особливості, закони, проблеми.

Найбільш успішні в комерційному сенсі мультимедійні ігри. Але їх успіх, через специфіку розважального жанру, такий же швидкий, наскільки і недовгий. Пройшовши через пік популярності, вони скачуються з перших позицій рейтингів, а незабаром - і зовсім зникають з них. Розробники ігор намагаються продовжити свій успіх (і іноді небезуспішно), випускаючи нові місії (рівні).

У жанрі мультимедійних енциклопедій (точніше, альбомів) - явна криза перевиробництва: дублювання розробок придбало анекдотичний розмах. Представники заводу компакт-дисків із сміхом розповіли нам, що у них у виробництві одночасно знаходяться чотири енциклопедії собак. Причина очевидна - цей жанр - найменш трудомісткий. Зробивши "енциклопедію" метеликів зовсім неважко через пару місяців випустити "енциклопедію" слонів, а там - і до баранів недалеко... Недивно, що в цьому жанрі - більше всього халтури, що підриває довіру споживачів до мультимедіа в цілому.

Самим нечисленним поки залишається жанр мультимедійних навчальних програм. Серйозна конкуренція є поки тільки в секторі підручників англійської мови (їх більше десяти). Тим часом, багато хто визнає цей жанр вельми перспективним. У нього є велика гідність, - добре зроблений підручник може продаватися довго. Багато хто з найбільш популярних зараз повчальних програм був розроблений три-п'ять років назад, серед них зустрічаються навіть "довгожителі", що функціонують в середовищі MS DOS. Разом з тим, повчальні програми рідко бувають на верхніх строчках рейтингів популярності, попит на них схильний до помітних сезонних коливань.

Жанр мультимедійної повчальної програми - найменш сталий з трьох виділених нами. Повчальні програми для молодших школярів дуже часто створюють в стилі і за технологією мультимедійних ігор. Думається, це - правильно. До створення підручників для старшокласників нерідко застосовують підходи, запозичені у мультимедіа-енциклопедії. Дуже багато "мультимедійних підручників" при найближчому розгляді виявляються всього лише гіпертекстовими довідниками з мультимедійними ілюстраціями.

Слід розрізняти поняття "підручник" і "навчальний посібник". Більшість повчальних програм (тестуючі програми, комп'ютерні задачники, гіпертекстові довідники) є навчальними посібниками, тобто лише допоміжними інструментами навчання, принципово нездібними замінити традиційний підручник.


Читайте також:

  1. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  2. Аналітичні жанри
  3. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  4. В цілому сукупність суспільного продукту – це сукупність благ і послуг, вироблених суспільством за певний період часу (як правило, за рік).
  5. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  6. Види і жанри публічного мовлення.
  7. Види та жанри живопису
  8. Види та жанри образотворчого мистецтва, методика ознайомлення з ними у початковій школі.
  9. Відмінності туристичного продукту від окремих загальних специфічних характеристик.
  10. Відтворення суспільного продукту
  11. Вставка об'єктів мультимедіа
  12. Документальне оформлення та облік процесу реалізації турпродукту.




Переглядів: 1222

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення мультимедіа продукту | Шаблон на веб-сервері-сервері. Створення презентації за допомогою шаблону, що знаходиться на веб-вузлі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.