Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Створення мультимедіа продукту

Основні носії

В якості носіїв мультимедійних продуктів використовуються засоби, здатні зберігати величезну кількість найрізноманітнішої інформації. Як правило, мультимедійні продукти орієнтовані або на комп'ютерні носії і засоби відтворення (CD-ROM), або на спеціальні телевізійні приставки (Сd-i), або на телекомунікаційні мережі і їх системи.

· CD-ROM (CD - Read Only Memory) - оптичний диск, призначений для комп'ютерних систем. Серед його достоїнств - багатофункціональність, властива комп'ютеру, серед недоліків - відсутність можливості поповнення інформації - її "дозаписи" на диск, не завжди задовільне відтворення відео і аудіо інформації.

· CD-i (Сd - Interactive) - спеціальний формат компакт-дисків, розроблений фірмою Philips для TV приставок. Серед його переваг - висока якість відтворення динамічної відеоінформації і звуку. Серед недоліків - відсутність багатофункціональності, незадовільна якість відтворення статичної візуальної інформації, пов'язана з якістю TV моніторів.

· VIDEO-CD (TV формат компакт-дисків) - заміна відеокасет з набагато вищою якістю зображення. Серед недоліків - відсутність багатофункціональності і інтерактивності (на яких він при створенні і не був розрахований).,

· DVD-i (Digital Video Disk Interactive) - формат недалекого майбутнього, що представляє " інтерактивне TV" або кіно. Два перших з перерахованих форматів у свою чергу мають гібридні модифікації, що враховують наявність різних комп'ютерних і TV платформ.

 

Практична реалізація проекту по створенню мультимедіа-видання. Реалізація будь-якого CD-ROM проекту, пов'язаного з гуманітарною областю і виконуваного на основі музейних експонатів і колекцій, а також архівних матеріалів і комплексів різноманітних історичних джерел, вимагає від фахівців творчих підходів в підготовці і подачі складного і об'ємного історико-культурного матеріалу в нестандартній формі мультимедіа продукту, що включає різноманітну інформацію. Основною ідеєю подібних дисків є представлення користувачеві обширного, підготовленого фахівцями матеріалу, що дозволяє всесторонньо вивчати культурну спадщину і виконувати на достатньо високому науковому рівні загальноосвітню, пізнавальну і популяризаторську функції.

Мультимедіа продукт - це результат сумісної творчості фахівців двох напрямів: тій наочній області, якою присвячено видання, і власне комп'ютерних технологій. Тільки при їх повному взаєморозумінні може вийти хороший CD-ROM.

Технологічний ланцюжок створення мультимедіа продукту включає декілька етапів:

  1. Формулювання основної теми і ідеї видання.
  2. Розробка концепції (укрупненого змісту і основних технічних прийомів, використання яких передбачається у виданні).
  3. Написання покадрового сценарію і визначення навігаційної схеми.
  4. Збір і підготовка частини матеріалу, необхідної для створення макету видання (вирішення питань авторських прав, написання зразків текстовій інформації, оцифрування і цветокорректура зразків зображень, відео і аудіо, отрисовка екранних форм і так далі).
  5. Створення макету (а-версии) диска, що включає всі типові екранні форми, заповнені типовою інформацією і що демонструє логіку навігація і технічні можливості, передбачені у виданні.
  6. Збір і підготовка всього об'єму інформації.
  7. Створення повного варіанту диска (b-версия).
  8. Тестування продукту.
  9. Створення матриці продукту ("золотий диск"), готової до тиражу.
  10. Тиражування.

Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. А. Створення власної папки.
  4. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  7. АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДУ
  8. Алгоритм створення тренінгової програми
  9. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  10. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  11. Безкласова адресація та створення підмереж.
  12. Болонська конвенція як засіб створення зони європейської вищої освіти.




Переглядів: 1487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Можливості мультимедіа | Жанри мультимедіа продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.