Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розповідь учителя

— Основу сюжету кінофільму складає літературно-драматичний твір — сценарій, як лібрето є основою опери чи балету. Сценарій, як і лібрето, є посередником між літературним твором та кінофільмом, щоб пристосувати літературний сюжет до умов створення кінофільму. Отже, вимальовується така схема:

ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР —► СЦЕНАРІЙ —► КІНОФІЛЬМ (МУЛЬТФІЛЬМ)

Без музики неможливі й такі театральні жанри, як оперета, мюзикл.

Мюзикл— це музична вистава на основі літературного сюжету, в якій поєднуються різноманітні виражальні можливості музичного, хореографічного, драматичного та оперного мистецтва.

Пригадайте мюзикл «Звуки музики», фрагмент якого ви слухали у 5-му класі,

· Хто є автором цього мюзиклу? (Р. Ч. Роджерс)

1965 року американський режисер Роберт Вайз представив глядачам художній фільм «Звуки музики». Фільм був створений на основі одного з кращих мюзиклів композитора Роберта Роджерса, події відбуваються 1938 року в Австрії. Головна героїня фільму Марія влаштовується гувернанткою в багату сім'ю до сімох дітей, у яких немає матері. Ці діти були дуже веселими, але неслухняними. їхня нова вихователька дуже любила музику, гарно співала і складала для дітей прості, захоплюючі пісні. Діти теж полюбили музику. Завдяки музиці вони залишалися такими ж веселими і життєрадісними, проте припинили бешкетувати, стали слухняними і створили гарний сімейний ансамбль. Саме музика є головною дійовою особою цього кінофільму: завдяки музиці відбуваються найважливіші, інколи — дуже тривожні події сюжету.

Слухання музики. Слухання пісні Р. Ч. Роджерса «До-ре-мі» з кінофільму «Звуки музики»


Читайте також:

  1. Виконання пісень за вибором учителя та учнів
  2. Виявлення рівня сформованості уявлень про урок як творчу діяльність учителя
  3. Діяльність учителя й учня у різних видах навчання.
  4. Моделювання педагогічної ситуації: розповідь учителя
  5. ОСНОВНА ЧАСТИНА . Розповідь учителя
  6. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  7. ОСНОВНА ЧАСТИНА Розповідь учителя
  8. ОСНОВНА ЧАСТИНА. Розповідь учителя
  9. ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ|учителя| ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
  10. Послух Богові, батькам, учителям – надійний спосіб уникнути помилок
  11. Права та обов’язки поручителя і боржника
  12. Проміжний висновок учителя.




Переглядів: 846

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
УРОК № 15 МУЗИЧНІ ЖАНРИ У ТЕАТРІ ТА КІНО (МЮЗИКЛ) | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.