МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слухання музикиУчитель. Послухайте Рапсодію № 2 М. Лисенка та дайте відповідь на запитання · Яким є характер кожної частини рапсодії? Слухання Рапсодії № 2 для фортепіано М. Лисенка · Поділіться своїми враженнями від прослуханої музики. Вокально-хорова робота Розспівування Продовження розучування пісні В. Дроботенко «Колиска майбуття» ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку Учитель. На прикладі рапсодій Ф. Ліста та М. Лисенка ми переконалися, що музика здатна передати нам атмосферу того чи іншого краю, змалювати яскраві та самобутні картини з життя того чи іншого народу. І використання цих музичних образів народного життя в творчості композиторів завжди вражає і підкорює нас. Експрес-тестування 1. Ф. Ліст започаткував музичний жанр: а) оперу; б) інструментальну рапсодію; в) симфонію; г) симфонічну поему. 2. Рапсодія — це: а) вокальній або інструментальний твір вільної форми, який складається з кількох контрастних частин, заснованих на народних темах; б) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох контрастних частин; в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох контрастних частин. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Створити афішу до концерту, присвяченого жанру рапсодії. Учні виходять із класу під музичний супровід («Колиска майбуття» В. Дроботенко). УРОК № 21 СКЕРЦО Мета уроку : Навчальна: ознайомлювати учнів із творчістю (зокрема, інструмен-тальною) Й. С. Баха та її особливостями; дати визначення понять сюїта, скерцо; Розвивальна: формувати вокально-хорові навички (почуття ритму) учнів та вміння інтерпретувати музичні твори гомофонного складу; Виховна: прищеплювати учням зацікавленість видатними зразками музичної класики, зокрема творчістю Й. С. Баха. Музичний матеріал:Й. С. Бах. Скерцо із сюїти № 2 (інструментальний ан-самбль), «Героїчне скерцо» М. Лисенка, «Мамині руки» О. Антоняка. Літературний матеріал: фрагмент вірша С. Синюка «Слухаючи органну музику», фрагмент книги Д. Кабалевського «Як розповісти дітям про музику». Наочні посібники: нотна хрестоматія; кросворд; портрети Й. С. Баха, М. Лисенка, Д. Кабалевського; репродукція картини Е. Мане «Флейтист». Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»), ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Читайте також:
|
||||||||
|