Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Слухання музики

Учитель. Послухайте Рапсодію № 2 М. Лисенка та дайте відповідь на запитання

· Яким є характер кожної частини рапсодії?

Слухання Рапсодії № 2 для фортепіано М. Лисенка

· Поділіться своїми враженнями від прослуханої музики.

Вокально-хорова робота

Розспівування

Продовження розучування пісні В. Дроботенко «Колиска майбуття»

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Підбиття підсумків уроку

Учитель. На прикладі рапсодій Ф. Ліста та М. Лисенка ми переконалися, що музика здатна передати нам атмосферу того чи іншого краю, змалювати яскраві та самобутні картини з життя того чи іншого народу. І використання цих музичних образів народного життя в творчості композиторів завжди вражає і підкорює нас.

Експрес-тестування

1. Ф. Ліст започаткував музичний жанр:

а) оперу; б) інструментальну рапсодію;

в) симфонію; г) симфонічну поему.

2. Рапсодія — це:

а) вокальній або інструментальний твір вільної форми, який складається з кількох контрастних частин, заснованих на народних темах;

б) вокальний твір вільної побудови, що складається з кількох контрастних частин;

в) інструментальний твір чіткої побудови, що складається з двох контрастних частин.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Створити афішу до концерту, присвяченого жанру рапсодії.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Колиска майбуття» В. Дроботенко).

УРОК № 21 СКЕРЦО

Мета уроку :

Навчальна: ознайомлювати учнів із творчістю (зокрема, інструмен-тальною) Й. С. Баха та її особливостями; дати визначення понять сюїта, скерцо;

Розвивальна: формувати вокально-хорові навички (почуття ритму) учнів та вміння інтерпретувати музичні твори гомофонного складу;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість видатними зразками музичної класики, зокрема творчістю Й. С. Баха.

Музичний матеріал:Й. С. Бах. Скерцо із сюїти № 2 (інструментальний ан-самбль), «Героїчне скерцо» М. Лисенка, «Мамині руки» О. Антоняка.

Літературний матеріал: фрагмент вірша С. Синюка «Слухаючи органну музику», фрагмент книги Д. Кабалевського «Як розповісти дітям про музику».

Наочні посібники: нотна хрестоматія; кросворд; портрети Й. С. Баха, М. Лисенка, Д. Кабалевського; репродукція картини Е. Мане «Флейтист».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід (Й. С. Бах «Скерцо»),

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організаційний момент

Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.