Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слухання музики

Учитель. Прослухайте уважно спочатку українську народну пісню, а потім — фрагмент симфонії та дайте відповідь на запитання

· Що спільного, а що відмінного у звучанні Другої симфонії П. Чайковського та української народної пісні «Журавель»?

Слухання української народної пісні «Журавель» та фрагмента Другої симфонії П. Чайковського (IV частина)

· Якою за музичними характеристиками є українська народна пісня «Журавель»?

· Що нового ми чуємо у переосмисленій композитором народній мелодії?

Вокально-хорова робота Розспівування

Розучування української народної пісні«Журавель»

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА Підбиття підсумків уроку

Учитель. Завдяки поєднанню та взаємозбагаченню музичних жанрів музика стає яскравішою, більш насиченою різними образами.

Бліцопитування

· Чи справді слово та музика здатні викликати зорові уявлення?

· Як ви вважаєте, чому композитори поєднують у своїх творах різні музичні жанри?

· Що спільного у Другій симфонії П. Чайковського та «Вальсі- фантазії» М. Глінки?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Слухати музику за власним вибором.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Вальс-фан- тазія» М. Глінки).

УРОК № 34 ПЕРЕВІР СЕБЕ!

Мета уроку :

Навчальна: узагальнити з учнями матеріал з теми семестру «Жанри камерно-інструментальної та симфонічної музики»; перевірити знання учнів за темою (тематична атестація); поглибити знання учнів на основі варіативного матеріалу навчальної програми;

Розвивальна: розвивати співацькі здібності учнів, творчі якості особистості, уміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки;

виховна: стимулювати прагнення учнів досягти найкращого результату; прищеплювати зацікавленість творами музичного мистецтва, класичною та народною музичною спадщиною.

Музичний матеріал: твори, що вивчали та виконували впродовж семестру.

Наочні посібники: нотна хрестоматія, тести, картки.

Обладнання:ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Скерцо» Й. С. Баха).

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент

Повідомлення теми, мети, завдань уроку

(теми семестру та уроку написані на дошці)

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Виконання тестів за темою «Жанри камерно-вокальної музики»


Читайте також:

  1. ВИДИ ТА ТЕХНІКИ СЛУХАННЯ І ЙОГО РОЛЬ У МІЖОСОБИСТІСНОМУ СПІЛКУВАННІ
  2. Витоки сучасної української музики. Українська музика масових жанрів
  3. Вплив музики на життя людини.
  4. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  5. Організація навчання дидактичного слухання (аудіювання) і розуміння мовлення
  6. Парламентські слухання з питань молодіжної політики
  7. Проведення мною уроку музики у 1-В класі
  8. Розвиток архітектури, живопису, художніх ремесел, музики.
  9. Слухання Бенджамін Бріттен, «Путівник по оркестру для молоді».
  10. Слухання Василь Барвінський, квартет для двох скрипок, альта і віолончелі.
  11. Слухання Вольфганг Амадей Моцарт, опера «Чарівна флейта», арія Цариці Ночі, дует Папагено і Папагени.
  12. Слухання музики




Переглядів: 802

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання «Вальсу-фантазії» М. Глінки | Варіант № 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.