Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фінансова стратегія закладу

Фінансові завдання школи мають розглядатися в контексті загальної діяльності школи, її основних напрямів та бути підпорядкованими ос­вітнім цілям.

Основні завдання школи об'єднуються в такі групи:

1) освітні завдання;

2) фінансові завдання;

3) соціальні завдання;

4) стимулювальні завдання;

5) суспільні завдання;

6) політичні завдання.

В умовах конкуренції школа не може дозволити собі обмежуватись

виконанням тільки освітніх завдань.

Крім головної мети — надання освіти, необхідно враховувати низку

фінансових цілей:

• створення простору для виконання освітніх завдань;

• надання інформації для формування та здійснення політики й фі­нансового звітування;

• контроль за спрямуванням та ефективністю нововведень;

• створення простору для успішного управління персоналом;

• забезпечення наступності шкільної організації. Стратегічне управління школою має передбачати створення

структури й упорядкування сукупності завдань, що відповідають пе­рерахованим фінансовим цілям. Це забезпечить визначення єдиних чітко сформованих пріоритетів у межах організації. Як приклад ві користаємо концепцію контрактної освіти. У випадку її впроваджен-ня пропонується вибір: вона застосовується як можливість скориста тися ймовірним дефіцитом, як засіб оптимізації звичайного освітнь* ге набору.

Прикладом альтернативних пріоритетів школи, пов'язаних рінансовою політикою, можуть бути:

• обов'язкова загальна освіта чи вузька (більш спеціалізована) осв

• координація спеціально розробленої діяльності щодо надання і

трактної освіти;

• централізована чи децентралізована фінансова організація;

• бюджетна система, якою керують із центру.

Нівелювання суперечностей між різними головними завданнями, чіткий вибір пріоритетів називається процесом формування політикиціколи. Стратегічне фінансове управління означає, що обрані пріорите­ти мають бути відображені в плані фінансового розвитку,в якому пе­редусім слід визначити фінансову вартість усіх складових шкільної діяльності.

Перелік питаньмає такий вигляд:

/. Освітньо обумовлений вибір політики

(наприклад, щодо:

• системи прийому;

• методів навчання).

2. Фінансово обумовлений вибір політики (наприклад, щодо:

• фінансової організації;

• бюджетних процедур;

• природи резервів).

3. Соціально обумовлений вибір політики (наприклад, щодо:

• системи додаткової підготовки;

• найму на роботу та просування по службі).

4. Суспільно і кар 'єрно обумовлений вибір політики.

Оскільки забезпечення наступності освітньої та фінансової політи­ки має бути однією з основних цілей, планування мусить охоплювати більш ніж річний період. У зв'язку з цим слід відзначити, що стратегіч­не фінансове управління, яке передбачає визначення завдань і політи­ки, від початку повинні здійснювати ті люди, які несуть основну відпо­відальність у межах шкільної організації.

Не слід допускати, щоб фінансові експерти чи наглядачі визначали вибір на загальношкільному рівні. Це може призвести до зосереджен­ня уваги на фінансових аспектах діяльності школи, тоді як централь­ним у школі має бути насамперед освітній процес.


Читайте також:

  1. Валютно-фінансова інтеграція в Європі: історичні, економічні та інституційні засади
  2. Визначення концептуальних засад діяльності закладу.
  3. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління
  4. Виробнича стратегія
  5. Виробнича стратегія
  6. Внутрішня фінансова структура об'єднань підприємств
  7. Вплив світової кризи на Україну та антикризова стратегія її соціально-економічного розвитку
  8. Глобальна стратегія
  9. Державна регіональна фінансова політика: сутність
  10. Диверсифікація як стратегія різних рівнів планування
  11. ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДЕРЖАВНА ФІНАНСОВА АКАДЕМІЯ
  12. Дніпропетровська державна фінансова академія




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фази та рівні фінансового управління | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.