Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення концептуальних засад діяльності закладу.

Визначення концептуальних засад діяльності ТОВ «Козацька втіха».

Для визначення типу закладу враховувались такі фактори:

· Асортимент продукції, що планується до випуску, різноманітність та складність приготування;

· Технічна оснащеність (матеріальна база, інженерно-технічне оснащення та обладнання, склад приміщень, архітектурно-планувальне вирішення;

· Методи обслуговувуання;

· Кваліфікація персоналу;

· Якість обслуговування (комфортність, етика спілкування, естетика).

Отже, пропонується проект побудови комплексного закладу: кафе-варенична на 90 місць з борошняним цехом потужністю 5 тис./вир. за зміну. Режим роботи кафе-вареничної 1000 – 2200.

Проектований комплексний заклад ресторанного господарства планується збудувати в Першотравневому районі по вул. Красноїльській. В даному мікрорайоні немає закладів такого типу, що робить наш заклад одноосібним лідером в наданні послуг харчування.

Інтер’єр закладу витримано в українському стилі, меблі зроблено з дерева, обслуговування в закладі відбуватиметься безпосередньо споживачами, тобто самообслуговування.

Концепцію закладів ресторанного господарства «Козацька втіха» наведено в таблиці 1.9.

Таблиця 1.9

Концепція комплексного закладу ресторанного господарства «Козацька втіха»

Ознаки концепції Характеристика ознак
  Заклад швидкого обслуговування - кафе - варенична Борошняний цех
Вид підприємства ТОВ «Козацька втіха»
Кулінарне спрямування закладу Українська та європейська кухня Напівфабрикати високого ступеня готовності
Місце знаходження:
- фактичне Першотравневий район м. Чернівці, вул. Красноїльська, 2.
- знакове Центр міста
Контингент споживачів Гості міста, мешканці району Школи, магазини
Формат закладу Повносервісний
Формат виробництва Повний цикл виробництва, використання інноваційних технологій, використання напівфабрикатів високого та низького ступеня готовності Напівфабрикати високого та низького ступеня готовності
Тип структурного підрозділу Заклад швидкого обслуговування - кафе-варенична Борошняний цех
Клас - -
Кількість місць Кафе-варенична – 90 місць Борошняний цех потужністю 5 тис./вир. за зміну
Режим роботи 900-2200 800-1600
Форма обслуговування Часткове обслуговування офіціантами  
Дизайнерський стиль Український -
       

Прогнозування добової динаміки попиту

На підставі маркетингових досліджень, що були проведені у даному мікрорайоні, було розроблено динаміку завантаженості залу вареничної, яка відображена у таблиці 1.10.

Методика розрахунку оборотності місця за 1 годину: (6)

η = 60 / t (6)

де η – оборотність місця за 1 год.

t – тривалість відвідування, хв.

Методика розрахунку кількості відвідувачів, чол.: (7)

n = m * η * κ (7)

де n – кількість відвідувачів

m – кількість місць у залі

κ – наповненість зали

η – оборотність місця

Таблиця 1.10

Прогнозована динаміка відвідування кафе-вареничної на 90 місць

Години роботи Тривалість відвідування, хв Оборотність місця за 1 год (разів) Заповненість зали (частка одиниці) Кількість відвідувачів, чол.
9-10 0,1
10-11 0,2
11-12 0,2
12-13 1.5 0,3
13-14 1.5 0,7
14-15 1.2 0,9
15-16 1.5 0,5
16-17 1.5 0,4
17-18 1.5 0,3
18-19 1.2 0,5
19-20 1.2 0,4
20-21 1.5 0,3
21-22 1.5 0.2
Разом
Оборотність 7.3

 

Отже, всього відвідувачів за день – 661. Оборотність одного місця за день – 7.3 разів. З даних таблиці 1.10, ми бачимо що максимальне завантаження торгового залу кафе-вареничної припадає на період з 14.00 до 15.00.

На основі досліджень вхідних потоків споживачів у аналогічних закладах ресторанного господарства зпрогнозовано тижневий та річний попит відвідувачів на послуги вареничної, що наведено на рис. 1.5. та рис. 1.6.

Рис.1.5 Тижневий попит відвідувачів на послуги вареничної.

Найбільша кількість відвідувань вареничної прогнозується на робочі дні тижня. З рисунку 1.5 видно, що кількість відвідувачів в ресторані збільшується до середини тижня, та найбільша їх кількість спостерігається в останній робочий день – п’ятницю, а потім знову зменшується. Найменша кількість відвідувачів спостерігається в понеділок.

 

Рис. 1.6. Річний попит відвідувачів на послуги вареничної.

 

Що стосується сезонної динаміки попиту, то її можна спрогнозувати. Виходячи з річного попиту, пік припадатиме на зиму, осінь та весну. Адже заклад, що проектується, буде розміщено у спальному районі, тому найбільша кількість споживачів спостерігатиметься в розпал робочого сезону - восени, взимку та весною. Влітку відвідувачів закладу буде менше, через те, що більшість потенційних відвідувачів беруть відпустки та їдуть відпочивати.

Визначення переліку послуг, що надаватимуться у проектованих закладах ресторанного господарства.

Заклад, що проектується, надаватиме ряд додаткових послуг.

Додаткові послуги, що надаватимуться відвідувачам у комплексному закладі ресторанного господарства «Козацька втіха», будуть наступними:

· пакування замовленої продукції з собою через стіл замовлень;

· обслуговування за попереднім замовленням;

· послуги зв’язку;

· паркування автомобілів;

Провівши маркетингові дослідження, проаналізувавши конкурентів, робимо висновок, що проектування комплексного закладу ресторанного господарства «Козацька втіха» в м. Чернівці по вул. Красноїльській є доцільним, оскільки буде спроектовано новий заклад, який відповідатиме всім вимогам проектування; ціни на страви варіюватимуть у межах доступних.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  11. Автоматизація метрологічної діяльності
  12. АДАПТАЦІЯ ОБМІНУ РЕЧОВИН ДО М'ЯЗОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ




Переглядів: 1695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення маркетингової політики | Міністерство освіти і науки України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.