Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення маркетингової політики

Якщо раніше всі заклади ресторанного господарства працювали по затвердженим збірникам рецептур, то зараз багато хто відійшов від традиційного асортименту, самостійно розробляючи все нові та нові види кулінарних страв та виробів. Це пов’язано, насамперед, з новими реаліями ринку: зростаючої конкуренції та насиченості в ресторанному бізнесі, а також підвищенням вимог споживачів до кухні

З року в рік ресторанний бізнес стрімко розвивається. Йде серйозна конкурентна боротьба за відвідувачів. Саме цей фактор змушує топ-менеджерів продумувати не тільки основну стратегію і стиль діяльності ресторану, але й деталі, що додають закладу унікальність і неповторність.

Проте більшість ресторанів України не має звички користуватися послугами маркетолога. Це пояснюється тим, що послуги маркетолога забагато коштують, дехто вважає що це зовсім їм не потрібне і що маркетингові дослідження займають багато часу. Однак, це не зовсім так, дослідження такого роду просто необхідні для створення та процвітання закладу ресторанного господарства.

По-перше, щоб знати що і скільки продавати необхідно знати кому і скільки це потрібно. Саме маркетингові служби проводять аналіз ринку того чи іншого товару або послуги. Ці знання допомагають більш ефективно використовувати ресурси підприємства.

Щоб структурувати роботу, в даному випадку, вареничної та борошняного цеху, необхідно продумати головні цілі та задачі щодо реалізації продукції, визначити асортимент продукції, враховуючи побажання цільового сегменту споживачів, встановити ціновий діапазон, визначитися з методами збуту товарів або послуг та сформулювати головну стратегію розвитку підприємства. Таку інформацію і містить маркетинговий план. Найчастіше він складається на рік, а контроль над його здійсненням проводиться в середньому раз в півмісяця з метою можливого коригування плану.

Тільки при формуванні грамотно розробленої концепції і послідовного комплексного впровадження всіх складових ресторанного бізнесу, гарантований успіх у розвитку діяльності ресторану.

Для того, щоб ефективно побудувати концепцію ресторану потрібно враховувати багато моментів. Та виділено самі основні чотири принципи маркетингу ресторану, які називаються чотири "Р":

1. Place (місце розташування закладу);

2. Price (ціноутворення);

3. Promotion (просування ресторану);

4. People (персонал).

Проектування закладу швидкого обслуговування – типу варенична, дасть змогу забезпечити швидке та якісне обслуговування працівників організацій, що знаходяться поблизу, мешканців мікрорайону, а також гостей міста Чернівці.

В м. Чернівці по вул. Красноїльській Першотравневого району планується збудувати комплексний заклад ресторанного господарства «Козацька втіха» до складу якого входитимуть – кафе-варенична на 90 місць та борошняний цех потужністю 5 тис. вир./зміну. Для будівництва комплексного закладу ресторанного господарства проведено ряд досліджень: визначено та досліджено конкурентів, попит споживачів на послуги харчування, що дало нам змогу зробити висновок про доцільність проектування нового закладу ресторанного господарства в даному мікрорайоні. Основними споживачами закладу будуть гості міста та його жителі.

Споживачів планується привабити великим асортиментом страв, особливо борошняних за помірними цінами з якісним обслуговуванням та наданням послуг.

Характеристика маркетингової цінової політики закладу ресторанного господарства.

Цінова політика закладу визначається як комплекс заходів щодо визначення ціни, знижок, умов оплати з метою задоволення потреб споживачів та отримання прибутку.

Головне завдання маркетингової цінової політики на ринку ресторанного господарства – це орієнтування на динаміку ринкової ціни. З погляду споживача ціна часто використовується як показник вартості. Низькі ціни багатьом споживачам здаються наслідком низької якості продукції, тому вони відмовляються від її споживання.

Маркетингова цінова політика закладу буде мати на меті:

· отримання максимального прибутку;

· досягнення, збереження чи зростання обсягів товарообороту ;

· перемога у конкурентній боротьбі чи принаймні можливість утримання в колі конкурентів;

· виживання закладу;

· соціальна відповідальність (відповідальність перед суспільством за цінову доступність продукції закладу).

Комплексний заклад ресторанного господарства «Козацька втіха», до складу якого входить заклад швидкого обслуговування – типу кафе-варенична, а також борошняний цех потужністю 5 тис. вир./зміну. за рахунок власного виробництва борошняних виробів зможе корегувати ціну на продукцію, яка виготовлятиметься в борошняному цеху, а реалізація її відбуватиметься в вареничній.

За рахунок того, що заклад закуповуватиме сировину оптом, це дасть можливість знизити ціну на продукцію і за рахунок цього привабити споживачів, якісною продукцією за невисоку ціну.

Характеристика маркетингової збутової політики закладів ресторанного господарства.

Визначення збутової політики закладу ресторанного господарства передбачає аналіз можливих варіантів ведення збутової діяльності і вибір оптимальних, які забезпечують найкраще задоволення споживчих вимог і переваг, і тим самим – максимальні результати діяльності закладу. Маркетингова збутова політика спрямована на створення системи розподілу товарів, яка забезпечує доступність продукту для цільових споживачів.

Проблеми збуту необхідно вирішувати під час розробки маркетингової політики. Саме на цьому етапі слід прийняти рішення стосовно вибору ринків збуту, методів збуту і його стимулювання.

Комплексний заклад ресторанного господарства у складі закладу швидкого обслуговування - типу кафе-вареничної та борошняного цеху потужністю 5 тис./вир. за зміну, приділятиме велику увагу збутовій політиці. Основний напрям збуту вареничної – споживачі, реалізація продукції в торговельній залі за рахунок швидкого обслуговування споживачів, а також доставка страв додому. Заклад реалізовуватиме свою продукцію також працівникам прилеглих організацій, здійснюючи безкоштовну доставку страв. Борошняний цех реалізовуватиме борошняні вироби до магазинів та інших закладів ресторанного господарства. Реалізація продукції з борошняного цеху до різних організаційних структур робитиме рекламу новому закладу, що спонукатиме споживачів до відвідування цього закладу.

Характеристика маркетингової комунікаційної політики закладу ресторанного господарства.

Маркетингова комунікаційна політика включає в себе комплекс заходів, якими користується заклад ресторанного господарства для інформування, переконання чи нагадування споживачам про свої товари та послуги.

У ресторанному бізнесі необхідною є реклама для надання населенню інформації про заклад. Рекламу потрібно розміщувати в спеціалізованих виданнях, газетах, журналах. Також можна розмістити рекламу на радіостанціях, телебаченні. Та насамперед, найкращою рекламою є думка людей, що вже побували в закладі. Тому необхідно створити гарне перше враження на відвідувачів і хороша реклама забезпечена.

У рамках маркетингу реклама повинна: по-перше, підготувати ринок (споживача) до сприятливого сприйняття нового закладу ресторанного господарств ата його продукції; по-друге, підтримувати попит на високому рівні на стадії виробництва продукції; по-третє, сприяти розширенню ринку збуту. У залежності від стадії життєвого циклу товару змінюються масштаби й інтенсивність реклами, співвідношення між престижною рекламою і товарної; змінюються також засоби її поширення, обновляються її аргументи, підбираються більш свіжі, більш оригінальні ідеї.

Інформація про комплексний заклад ресторанного господарста надаватиметься за допомогою наступних засобів комунікації, що наведено у таблиці 1.8:

Таблиця 1.8

Засоби комунікації

Засоби комунікації Періодичність застосування Вартість за одну послугу (грн.) Кількість послуг Вартість, грн
Урочисте відкриття комплексного закладу з дегустацією та святковою програмою; Дегустація проводитиметься 1 день, на 200 - 300 чоловік; Святкова програма                   15000.  
Візитки-запрошення; 100 шт. двох сторонні 0,5
Періодичні видання (газети, журнали); Газети, одне видання Журнали, одне видання      
Реклама закладу на бігбордах міста 1 раз на місяць
Всього за рік      

 

Нами досліджено та розглянуто основні тенденції розвитку ресторанного господарства, сформовано та досліджено споживацький попит на продукцію, досліджено можливих конкурентів, визначено сегментацію ринку за різними напрямками. Досліджено та обгрунтовано збутову та маркетингову політику закладу визначено основні напрямки реалізації продукції, визначено оптимальну кількість затрат на рекламу закладу.

Таким чином робимо висновок, про доцільність проектування комплексного закладу ресторанного господарства в м. Чернівці в Першотравневому районі по вул. Красноїльській.

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III ПОЛІТИКИ.
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Агресивний тип дивідендної політики включає метод стабільного приросту дивідендів і метод постійного коефіцієнта виплат.
  9. Активний характер соціальної політики.
  10. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 946

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення місткості ринку та його сегментація | Визначення концептуальних засад діяльності закладу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.