Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення місткості ринку та його сегментація

Показник ємкості функціонуючого ринку ресторанних послуг регіону (району, міста, місцевості) в натуральних показниках розраховується за формулою (4):

(4)

де:

Мрр – ємність функціонуючого (в межах обраного сегменту) ринку ресторанних послуг, чол.;

Рі - кількість місць в окремому закладі ресторанного господарства;

Kі - середня фактична оборотність одного місця в даному закладі за добу;

і – загальна кількість зданих в експлуатацію закладів ресторанного господарства, од.

Mpp = (60 * 5.0) + 605 * 2.5 = 1813

Розрахунок потенційної місткості здійснено за формулою (5):

(5)

де:

М ПРР – потенційна місткість ринку ресторанних послуг, чол.;

Р - кількість місць в окремому закладі ресторанного господарства, що будується, і буде введений в експлуатацію у розрахунковий період, місяць;

К і - середня фактична оборотність одного місця в даному закладі за добу, разів.

МПРР = 1813 + 90 * 7.4 =2480 чол.

Ринок у даному місті є досить сталий. Впродовж останніх двох років відбулися невеликі зміни. Це свідчить про можливу складність входу на даний ринок, а також про стабільність попиту.

Враховуючи всі ці фактори, можна зробити висновок про досить високу привабливість навколишнього середовища для роботи майбутніх закладів ресторанного господарства.

На основі проведеного анкетування проводимо сегментацію ринку на тих показниках, які найбільш впливають на фактор проектування нового закладу ресторанного господарства. Результати сегментації представлено на рис.1.2., 1.3 і 1.4.

 

Рис. 1.2. Сегментація населення за рівнем витрат на замовлення в закладах ресторанного господарства

 

Рис. 1.3. Сегментація споживачів за віком

Рис. 1.4. Сегментація споживачів за середньомісячним рівнем доходів

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  8. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 857

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дослідження ринку споживачів в ареалі діяльності закладу | Визначення маркетингової політики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.